Järkihän tän touhun kanssa menee!

Uusi olen täällä ja nyt alkaa pää hajoamaan tän kuumeilun kanssa joten aattelin tulla tänne kuulostelemaan jospa sattuis löytymään samanlaisia tarinoita tai apuja... :)

Elikkäs... Koko historiaa en ala tähän kirjottamaan vaan viimesimmät kuulumiset. Ilman ehkäisyä ollaan oltu miehen kanssa n. vuosi ja sillä periaatteella että lapsi on tervetullut jos on tullakseen, mutta ei erityisempää yrittämistä. Kierrostani mulla ei ole aavistustakaan, koska menkat tulee niin epäsäännölliset. Kierron pituus vaihtelee 18-50... Muutama kk sitten tuli oireita, mistä olisi voinut kuvitella olevansa raskaana, mutta negaa näytti. Siitä n. viikko menkat alkoivatkin. Eikä nuo oireet nyt niin erityisiä ollut, aamuisin oli nälkä mikä ei todellakaan ole itselleni normaalia. Päivällä teki mieli syödä mutta ruokaa kun sai nenän eteen alkoi etomaan pelkkä ajatus syömisestä. Huonoa oloa oli parina päivänä mutta meni n. ½ tunnissa ohi.
Mutta nyt sitten.. Oireita on vaikka muille jakaa. Pari viikkoa maha on ollut niin turvoksissa että aloin painoa seuraamaan kun ajattelin että on tullut syötyä herkkuja liikaa, mutta paino on pysynyt ihan samana ja silti farkkuja ei meinaa pystyä pitämään. Toisinaan älytöntä väsymystä, mutta välillä taas ei meinaa millään saada nukutuksi. Alavatsaa vihloo erityisesti oikealta puolelta munasarjojen kohdalta, yksi päivä meni maatessa sängyn pohjalla kun pienikin liike tuotti niin älyttömät kivut että hammasta purren pääsi kävelemään. Nännit olivat pari päivää arat, eivät kuitenkaan enää. Vessassa saa käydä useammin kuin yleensä. Eilen vielä lisäksi tuli omituinen maku suuhun, sellainen makea, toisaalta vähän raudan maku. Eli siis oireita on monia, muttamutta...
Vaikkemme yrittämällä yritä, on jotenkin kyllästynyt tekemään testejä kun aina näyttää negaa.. Siksi en nytkään ole hätäillyt testin tekemisen kanssa, tosin tänään olis varmaan rohkastava mieli käydä ostamassa testi...
Lisänä vielä. Jos nyt sattuisi olemaan niin että olen raskaana, huolettaa enemmän kuin paljon se että viime viikko oli hyvin railakas kun miehellä ja minulla oli loma. Alkoholia meni enemmän kun tarpeeks. Nyt kaduttaa mutta minkäs tekee...

Pitkä teksti tuli mutta kiitos jos joku jaksaa lukea ja vielä isompi kiitos jos jollain on jotain kommentoitavaa :D
 
mulla ei oo heittää kun tohon holihommaan sellanen että menee useita viikkoja siinä että alkio alkaa imuttaa äippäliinistä itseensä mtn.. muistan jonkun joskus sanoneen että ekat 7 viikkoa ei oo mtn haittaa.. ei siis suositella tietenkään, mutta jos ei ole ollut tietoinen raskaudesta niin ei tarvi pahintakaan pelätä :D
 
Joo niin se itelläkin meni, että toisen kanssa olin ollut juhlistamassa joulukuun loppupuolella ja olinkin sitten raskaana.. :) Mutta ei se vielä niin varhaisilla viikoilla meinaa mitään. Tais olla just tuo 6. - 7. viikko kun ei tosiaan enää suositella.
 

Yhteistyössä