"vieras"
Eikun kyllä sun nyt vaan pitäis olla kiitollinen ja tyytyväinen siihen mitä annetaan,jokainen magneetin antaja ajatteli teitä varmasti suurella lämmöllä :heart:Pidettiin häät ja toivottiin lahjakortteja Pentikiin, että voidaan ostaa sieltä yhteinen astiasto, ja tiedettiin että jos ei pyydä jotain tiettyä tulee laidasta laitaan kaikenmaailman yllätyksiä. Meillä olisi siis riittänyt vaikka 10e, mutta monet päättivät sitten ostaa sieltä liikkeestä mm. magneetteja, kynttilöitä ja niiden pidikkeitä. Saatiin myös villasukkia ja anopilta 0.70e arvoinen lottorivi.
Ärsyttää vaan suunnattomasti, kun jos kysytään mitä toivotaan - tuodaan ihan jotain muuta ja tarpeetonta. Tosi kiva pitää kaapin pohjalla jotain kyntelikköä millä ei ikinä oo mtn käyttöä ;(
Mä en kans ymmärrä tätä että jos selkeästi ilmaisee toiveensa ja sen mitä tarvitsee niin miksi pitää antaa jotain ihan muuta? Kun jokainen kuitenkin lahjan ostaa niin miksi se ei voisi olla jotain mitä hääpari oikeasti tarvitsee?
Onhan täällä palstalla nähty näitäkin että "MINULLA on oikeus ostaa lahjaksi mitä MINÄ haluan,jos ei kelpaa niin en mene koko juhliin ja pistän välit poikki". Tai että "kuuluu hyviin käytöstapoihin ottaa kaikki kiitollisena vastaan". Siis anoppi toi meille kerran MUOVIPUSSILLISEN mustekyniä,laitoin ne syvällä kiitollisuudella roskikseen.