Järjestin isännälle synttäriyllätyksen

Varasin hotelli Tornista Helsingistä Jugend sviitin vuorokaudeksi ja sinne meitä odottamaan kuohuviinipullon ja pientä suolaista syötävää. Makeaakin olis ollut tarjolla,mutta isäntä ei niin kovasti ole makean perään.
Nyt täytyy toivoa että isäntä tykkää =)

Nyt mietin että olisko Helsingin keskustassa mitään sellaista tunnelmallista ravintolaa johon voisi tehdä pöytävarauksen ja vaikka tilata jo ruuankin etukäteen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:
Varasin hotelli Tornista Helsingistä Jugend sviitin vuorokaudeksi ja sinne meitä odottamaan kuohuviinipullon ja pientä suolaista syötävää. Makeaakin olis ollut tarjolla,mutta isäntä ei niin kovasti ole makean perään.
Nyt täytyy toivoa että isäntä tykkää =)
Itse tehty hieronta ja nätit vaatteet vie ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:
Varasin hotelli Tornista Helsingistä Jugend sviitin vuorokaudeksi ja sinne meitä odottamaan kuohuviinipullon ja pientä suolaista syötävää. Makeaakin olis ollut tarjolla,mutta isäntä ei niin kovasti ole makean perään.
Nyt täytyy toivoa että isäntä tykkää =)
Itse tehty hieronta ja nätit vaatteet vie ;)
No nehän kuuluu ilman muuta illan ohjelmistoon =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
wau :p paljo tollanen tulee maksamaan? vois iteki harkita...
Jos nyt oikein laskeskelin niin hitusen päälle 300 euroa.Sviitti oli 260 euroa (s-etukortti alennuksella) kuohuviini samalla alennuksella 19.90 0.75cl pullo,suolainen syötävä 20 euroa ja huonepalvelumaksu 12 euroa.Ei mun mielestä mitenkään paha hinta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Ou jee :)


Mä ajattelin vaan tekasta jonkun äärimmäisen hyvän kakun.....
'Rakettikakku', pyys sankari kun tiedustelin onko toiveita :xmas: :LOL:
Meil on isännälle synttärit ylihuomenna ja viikonloppuna kahvitetaan lähisukulaiseet.Tonne reissuun lähdetään vasta 3.10 kun anoppi pystyy silloin ottamaan tuon pikku-ukon hoitoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
wau :p paljo tollanen tulee maksamaan? vois iteki harkita...
Jos nyt oikein laskeskelin niin hitusen päälle 300 euroa.Sviitti oli 260 euroa (s-etukortti alennuksella) kuohuviini samalla alennuksella 19.90 0.75cl pullo,suolainen syötävä 20 euroa ja huonepalvelumaksu 12 euroa.Ei mun mielestä mitenkään paha hinta.
no ei kyllä. mitä tohon syötäviin kuuluu? :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
wau :p paljo tollanen tulee maksamaan? vois iteki harkita...
Jos nyt oikein laskeskelin niin hitusen päälle 300 euroa.Sviitti oli 260 euroa (s-etukortti alennuksella) kuohuviini samalla alennuksella 19.90 0.75cl pullo,suolainen syötävä 20 euroa ja huonepalvelumaksu 12 euroa.Ei mun mielestä mitenkään paha hinta.
no ei kyllä. mitä tohon syötäviin kuuluu? :p
Siinä oli jotain sandwichejä (miten lie kirjoitetaan) ja jotain muuta suolaista naposteltavaa ja toi hinta on kahdelta hengeltä.Mä jouduin poistamaan ne sähköpostit joita tuli tuolta hotellista kun ne tuli isännän sähköpostiin ettei kerkee vaan lukemaan =).
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itseasiassa kuulostaa aika paljolta kun itse varasin sviitin kylpylästä viikonlopuksi puolihoidolla ja hintaa tulee alle 400 euroa. Kannatti pyytää tarjous.
Täällä päin ei vaan ole noita kylpylöitä,lähin jossa ollaan käyty ja jonne ollaan menossa loppu vuodesta on Tampereen kylpylä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se hotelli torni on aivan ihana! Ja varsinkin se ateljee baari siellä ylhäällä, ihanat näköalat :)
Me ei olla siellä vielä koskaan oltu ja ainakin ulkoapäin kuvien perusteella vaikutti aivan ihanalta.
Me oltiin joku vuosi takaperin ja kyllä oli ihana paikka. Mukavaa reissua molemmille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se hotelli torni on aivan ihana! Ja varsinkin se ateljee baari siellä ylhäällä, ihanat näköalat :)
Me ei olla siellä vielä koskaan oltu ja ainakin ulkoapäin kuvien perusteella vaikutti aivan ihanalta.
Me oltiin joku vuosi takaperin ja kyllä oli ihana paikka. Mukavaa reissua molemmille!
Kiitos. Tekee kyllä muutenkin hvyää päästä hetkeksi kahdestaan tuulettumaan kun mies ollut paljon pois kotoa töiden takia ja mä huseeraan täällä kotona ja yritän pitää mukelot komennuksessa =)
 
meika aatteli jarkata ihan kunnon yllatyksen ukon syntymapaiville :) sellanen amerikanmalliin... vuokraan yhden raflan kayttoomme sulkemisajan jalkeen ja sinne miehen lahimmat ystavat juomaan, ehka pienta naposteltavaa ja tietty kakku!
 

Yhteistyössä