Jälleen keskenmeno

Vuosi sitten sain keskenmenon viikoilla 6+5.

Melkein vuosi uudelleen yrittämistä ja tammikuussa sain positiivisen raskaustestin. Olin onnellinen mutta pelko oli mukana. Entä jos tämäkin menee kesken. Kun raskaus oli 7. viikolla, ajattelin että josko nyt oltaisiin jo turvallisilla vesillä. Uskalsin tilata neuvola-ajan josta käskettiin myös heti tilata np-ultraan aika. Ensimmäinen käynti olisi 10+3 viikolla.

Jotenkin pelkäsin silti ettei kaikki olisi kunnossa. Pahoinvointia ei juurikaan ollut, ainoastaan rinnat olivat kipeät.

Lauantaiäiltana sitten huomasin vuotavani verta. Ei paljoa mutta aavistin että kesken tämä menee. Yöllä sitten alkoivat supistelut ja sain keskenmenon. Viikkoja oli tasan 10:nen. Tuska ja suru on valtaisa. Itkimme mieheni kanssa yhdessä.

Nyt olen töissä ja olo on tyhjä ja turta. En jaksa keskittyä mihinkään. Huomenna olisi ensimmäinen neuvolakäynti, joka pitäisi tänään perua. En tiedä kuinka itkemättä voin kertoa, etten tulekaan. olin niin odottanut tuota käyntiä ja pieniä sydänääniä.

 
Kiitos viestistäsi. Oli pakkopurkaa jonnekin kun tuntuu niin pahalta.

Soitin juuri neuvolaan ja onneksi oli todella ystävällinen terveydenhoitaja. Hän pyysi että koska minulla olisi heti huomenna aamulla ollut neuvola käynti, niin tulisin silti käymään paikanpäällä. Vaikka käynti ei olekkaan niin onnellisissa merkeissä kuin alunperin piti olla.
 
Olen myös todella pahoillani puolestasi! Mulla oli myös äskettäin toinen keskenmeno. Purkasin tuntojani tuonne toiseen viestiketjuun(kaksi perättäistä keskenmenoa koskeva ketju).Sieltä voi käydä lukemassa mun stoorin jos haluaa.Olen uusi täällä ja edes vähän lohduttaa huomata etten ole ainoa kelle näin on käynyt! Onko sulla esikoinen haaveissa? Meillä on. Meillä tosin tärppi kävi molemmissa melkein perätysten, yhdet "pakolliset" kuukautiset odotettiin ekan keskenmenon jälkeen.Pelottaa saadaanko ikinä omaa lasta ja uskaltaako sitä enää edes yrittää...
 
Keskenmenoistasi! :hug:
Itse koin elämäni ensimmäisen keskenmenon(sikiö kuoli rv 12-13 aikana), käynnistys lääkkein 8.2.-08.

Hae sairaslomaa! Itse en ainakaan olisi pystynyt olemaan töissä siihen aikaan! :ashamed:

Tänään menin eka kerran tapahtuman jälkeen töihin, nyt olo tuntuu jo paremmalta töissäkin viihdyin! :heart:

Minulla jälkitarkastus yksityisellä nyt perjantaina ja sairaalassa vielä 31.3.-08.

Uutta raskautta toivomme heti, kun lupa siihen on, eli yksien kuukautisten jälkeen! :heart:

Voimia sinulle tulevaan! :hug: :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Iso :hug: ja voimia!

Oman keskenmenon aikoihin olin muutenkin kotona kotihoidontuella, mutta monesti ajattelin, että jos olisi ollut pakko mennä töihin, niin minusta ei olisi ollut siihen. :ashamed:
Myöhemmin sitten meninkin töihin ja se oli oikein mukavaa, kun sai muuta ajateltavaa, mutta heti minusta ei olisi ollut siihen.
 
Ymmärrän myös miltä sinusta tuntuu. 3 keskenmenoa taustalla ja epätoivoinen olo.
Tuli minullekin itku kun luin mitä olit kirjoittanut. :'(
Teet nyt vain töiden suhteen niin miten parhaalta tuntuu ja puhut ja itket niin paljon kun sinusta tuntuu että tarvitset! Paljon voimia sinulle! :hug:
 

Yhteistyössä