jälkivuoto

  • Viestiketjun aloittaja ihmettely
  • Ensimmäinen viesti
ihmettely
mites teillä jälkivuodon kanssa on mennyt? Kyselen siksi kun mulla synnytyksestä nyt viikko, jälkivuoto ollut tähän saakka ihan ok, tai oikestaan aika vähäistäkin jo, ajattelin että kohta pärjää pikkuhousunsuojilla, mut siis ihan tavalliset siteet on riittäny paremmin kuin hyvin. Nyt kuitenkin päivällä ihan yhtäkkiä istuessani sohvalla ja vaihtaessani asentoa tunsin kunnon "lurahduksen" ja kun menin vessaan tarkistamaan asiaa niin verta oli tullu ihan kunnolla melkein koko siteellinen. Ihan kirkasta punasta verta. Soitin kyllä heti äitiysneuvolaan ja käskivät seurata asiaa, että tuleeko hyytymiä / jatkuvaa vuotoa mutta kysymys siis kuuluu, onko muilla ollu tämmöstä? Että vuotoa ei tuu tasasesti vaan voi "lurahdella". Muutoin kun oon toipunu tosi hyvin, vähän kyllä pelkään että oon saattanu touhata liikaa, esikoinen kun on 2,5v ja muutoin vointi hyvä niin ei osaa himmata vauhtia vaikka vissiin pitäis.
 
mievaaan
juu mulla oli niukkaa vuotoa 1-2 viikkoo synnytyksestä ja ajattelin ettäloppu jo kokonaan kunnes hanat aukes uudestaan ja vuodettiin kaksi viikkoa no sitten oli semmoista kellertävää ihan valkovuodon tapaista ja vähän verta välillä.. no ajattelin nyt ne loppu kunnes taas vuodin viikon ja taas on tota kellertävää limaa mulla sentää jo 6viikkoo synnytyksestä joten ajattelin oisko ollut jo menkat noi yhet sitten..
 
fsdllpp
Mulla vuoto kesti pitkään ja joku pari viikkoa synnytyksestä, kun vuoto oli jo loppumaisillaan tuli yhtäkkiä niinn, ettei sidekään pitänyt ja hyytymiä myös. Eivät kuitenkaan Kättärillä niistäkään huolestuneet, kun sinne soittelin. Tuntui tyhmältä soitella sitten kun eivät olleet yhtään huolissaan, mutta kun ohjeissa luki, että pitää soittaa jos tulee yhtäkkiä kirkasta verta tai hyytymiä, ja multa tuli molempia ja kunnolla. No mut kaikki kondiksessa joka tapauksessa...
 
Mulla
Mulla tuli joskus viikon jälkeen vuoto niin, että kerran päivässä sitä tuli ja yleensä lenkin tms jälkeen. Ei siis mitenkään tasasesti vuotanut. Ja määrät kyllä vähän vaihteli päivästä toiseen.
 
äiti83
mulla kesti jälkivuoto sellaset kolmisen viikkoa.. viikon pääst synnytyksest alko tulee uudestaa kirkast verta ja vähä hyytymiä.. paineentunnetta alhaalla ja sitte mahakipuja.. viikon pääst menin lekurille ja kohtutulehdushan se oli.. siihen lääkkeet ja viikon pääst loppu vuoto kokonaan..

esikoisest vuosin vaa pari viikkoa
 

Yhteistyössä