Kotikisoissa ei ole kukaan voittanut 27 vuoteen.Alkuperäinen kirjoittaja öööh;28493971:mikä hiton kirous?
Kotikisoissa ei ole kukaan voittanut 27 vuoteen.Alkuperäinen kirjoittaja öööh;28493971:mikä hiton kirous?
Joojoo, todellakin ! Toivon sveitsiläisille tahtotilansa jatkumoa ja sitä hienoa pirteyttä ja pelaamisen riemua, mitä ovat tähänkin asti esittäneet!Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28493958:Nyt vedetään käkikellot vireeseen ja toivotaan että kotikisojen 27 vuotinen kirous säilyy ja jatkuu edelleen.
Mutta koska viimeksi on voittanut kotikisoissa semmonen maa, joka on vielä olemassa? 1986 voitti siis Moskovan kisoissa Neuvostoliitto, mutta kyseistä maata en löydä kartalta... 1985 voitti Prahassa Tsekkoslovakia, mutta en sitäkään löydä kartalta...Onhan se varmasti hienointa kotiyleisön edessä. Tuskin kovin moni asia vetää vertoja.
Mä katsoin ihan samaa.. Jumankauta, ihan selkeä paitsio?!Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28495052:kiekko kävi siniviivan toisella puolella |O
niin selvä paitsio ettei mitään rajaa, kuin toi maali hyväksyttiin?
Hiukan sama fiilis... paitsi että mulla aikaa nukkua 5 tuntia..lälläslää.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28495094:ja mua harmittaa et ees katoin koko pelin..herätys on 4 tunnin päästä, olis vaan kannattanu mennä nukkumaan :xmas:
Elähän jaksa katkera ihminen. Häviämistä kannattaa harjotella jos se tuntuu liian vaikealta hyväksyä.Ruotsi voitti vaan sedinien ja maalivahtinsa takia.
Tottahan tuo oli, samaa totesin ukolle enkä ole katkera...ainakaan melkeen yhtään:snotty:Elähän jaksa katkera ihminen. Häviämistä kannattaa harjotella jos se tuntuu liian vaikealta hyväksyä.