Jääkiekon MM 2013-ketju :)

  • Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti
"FreezeCat"
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28493958:
Nyt vedetään käkikellot vireeseen ja toivotaan että kotikisojen 27 vuotinen kirous säilyy ja jatkuu edelleen.
Joojoo, todellakin :)! Toivon sveitsiläisille tahtotilansa jatkumoa ja sitä hienoa pirteyttä ja pelaamisen riemua, mitä ovat tähänkin asti esittäneet!
 
"Tietäjä"
Toivottavasti Sveitsi voittaa. Vaihtelu virkistää. Ei mulla ruotsalaisia vastaan mitään oo, yleensä kannustan niitä (kunhan ei oo Suomi vastassa) enemmän kuin vaikkapa Venäjää tai Kanadaa. Mutta tää olis niin hienoo kun tulis uutta väriä kultakerhoon. Lisäksi tämän vuoden Ruotsissa ärsyttää se, että tuntuis että tuomarit olis vähän suosineet Suomee vastaan ja myös nyt.

Ja mä en kuulu siihen "NUIJA! NUIJA!"-porukkaan, joka aina syyttää tuomareita. Kyllä Ruotsi Suomesta voittonsa ansaitsi, mutta kyllä siinä oli hiukkasen outoja puhalluksia.
 
"Tietäjä"
Vastaus nimittäin on, että ei koskaan. Tosin 1960 USA voitti olympiaturnauksen kotikisoissaan ja tuohon aikaan olympiaturnauksella oli myös MM-arvo. Ennen vanhaan ei olympiavuosina pelatta lätkän MM-kisoja.

Varsinainen knoppitieto...
 
[QUOTE="vieras";28495081]Kaipaisin kyllä enemmän fiilistä, menoa ja meininkiä... Finaali kuitenkin kyseessä.
Puuduttaa katsoa 1,5 erää kiekon roiskimista päätyyn, plaah.[/QUOTE]

ja mua harmittaa et ees katoin koko pelin..herätys on 4 tunnin päästä, olis vaan kannattanu mennä nukkumaan :xmas:
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28495094:
ja mua harmittaa et ees katoin koko pelin..herätys on 4 tunnin päästä, olis vaan kannattanu mennä nukkumaan :xmas:
Hiukan sama fiilis... paitsi että mulla aikaa nukkua 5 tuntia..lälläslää. :D
 
"vieras"
Voi noita sveitsiläisiä. :(

Eiköhän noin komiat miehet kyllä lohduttajia löydä, ja hei, ulkonäkökilpailussa ne kyllä lyö ruotsalaiset 6-0. :)

(ei ehkä hirveesti niitä nyt lohduta)
 

Yhteistyössä