Jääkiekon MM 2013-ketju :)

  • Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28480718]Kuinka monella maalilla pitää voittaa ettei peli ole umpisurkeeta?[/QUOTE]

no, voitto tuli, hyvä niin, mut pelillisesti tossa ei ollu just mitään hyvää.
syötöt meni minne sattuu, puolustaminen oli hanurista jne ainoa hyvä puoli oli et jäähyjä otettiin tosi vähän.
ei se vastustajakaan hyvin pelannut, onneks.
 
"titti"
Huhhui, olipa huikea matsi, nyt vasta alkaa pumppu rauhoittua. :D

Ja olihan siinä pelissä jotain hyvääkin, ensimmäinen erä oli kenties suomen parasta peliä koko turnauksessa, mutta yhtä syvä oli sitten se sukelluskin....

Edelleen saan tykytyksiä tuosta suomen puolustuksesta, silleen huonolla tavalla.
"Laaksonen hoitaa.." siinä vaiheessa melkein lirahtaa aina housuun..

Mutta voitto tuli, aploodit hurraat jellonille!! :)
 
"titti"
[QUOTE="titti";28480856]Huhhui, olipa huikea matsi, nyt vasta alkaa pumppu rauhoittua. :D

Ja olihan siinä pelissä jotain hyvääkin, ensimmäinen erä oli kenties suomen parasta peliä koko turnauksessa, mutta yhtä syvä oli sitten se sukelluskin....

Edelleen saan tykytyksiä tuosta suomen puolustuksesta, silleen huonolla tavalla.
"Laaksonen hoitaa.." siinä vaiheessa melkein lirahtaa aina housuun..

Mutta voitto tuli, aploodit hurraat jellonille!! :)[/QUOTE]

Ääh, ei mennyt tääkään ihan putkeen. :D :D

Olin jo kirjoittamassa "Laakso", mutta tuli mieleen Hietanen ja sen mokat, niin lopputuloksena kenties surkein leijonapakki ever, "Laaksonen" :D
 
IhanaValo
[QUOTE="titti";28480870]Ääh, ei mennyt tääkään ihan putkeen. :D :D

Olin jo kirjoittamassa "Laakso", mutta tuli mieleen Hietanen ja sen mokat, niin lopputuloksena kenties surkein leijonapakki ever, "Laaksonen" :D[/QUOTE]

:D Mitä tulee kun yhdistetään Laakso ja Hietanen...
 
"Tietäjä"
Olipa matsi. Liput maksoi 250 euroo per naama ja aattelin, että enpä viitsi semmosta maksaa. Kuitenkin näytti siltä, että paikkoja oli vapaana, niin lähin kaverin kanssa kattomaan jos sais halvempia lippuja paikan päältä. No saatiin sitten 50 eurolla liput! Siellä niitä kaupiteltiin pilkkahintaan kun ei ylikalliit olleet myyneet... Heh, no 50 euroo oli ihan ok hinta.

Huvitti vaan kun siellä oli porukkaa jokka makso 250 euroo. Vähän epäreilua. Ei ollut halli läheskään täysi. Aika noloa...
 
"Tietäjä"
Suomel on kaikki mitä tarvitaan mestaruuteen: Voittava maalivahti, tälle tasolle riittävät pakit, huikee ykköskenttä, tarpeeksi hyvä 2-yv Granlundin myötä ja tarpeeksi sitä santapaperiosastoakin. Sitten tämmösiä pelaajia, jotka ei oo ihan ykköskoria, mutta pelaa hyvällä asenteella ja on tosi arvokkaita kuten Pihlström ja Savinainen.

Olen lähes varma, että Suomi voittaa mestaruuden. Lauantaina kaatuu Kanada tai Ruotsi. Sitten on ongelmana se, että voi olla vaikea asennoitua oikein finaaliin, jossa vastassa voi hyvinkin olla Sveitsi. Mutta oli siellä sitten Sveitsi taikka USA, niin kyllä ne kaatuu...

Helppoa ei tule olemaan, mutta Suomi voittaa Raannan maalivahtipelin, ykköskentän huikeuden ja Granlundin tuoman bonuksen avulla. On se hianoo... Huomenna pitää ostaa jo pelioluet lauantaille ja sunnuntaille ja kuohariaja sikareita kanssa valmiiksi mestaruuden kunniaksi. Maanantai on otettu vapaaksi, että mahtavaa...
 
tota kanada-ruotsi peliä katsookin jo oikein mielellään.Tollasta jääkiekon kuuluukin olla, ei nyhvätä kulmissa ja heitellä kiekkoa -ehkä se menee ees sinne päin-tyylillä.

ja nyt voittomaalikilpailuun..pitäis kyllä pelata loppuun asti nää pelit, noi ei oo mun mielestä oikea tapa ratkoa voittajaa.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28481557:
tota kanada-ruotsi peliä katsookin jo oikein mielellään.Tollasta jääkiekon kuuluukin olla, ei nyhvätä kulmissa ja heitellä kiekkoa -ehkä se menee ees sinne päin-tyylillä.

ja nyt voittomaalikilpailuun..pitäis kyllä pelata loppuun asti nää pelit, noi ei oo mun mielestä oikea tapa ratkoa voittajaa.
Ei niin! Rankkarit on ihan kauheeta. Mutta joskus ne pelit ei vaan lopu, onhan näitä nähty kun on pelattu tyyliin 20 jatkoaikaa.
 
[QUOTE="vieras";28481579]Ei niin! Rankkarit on ihan kauheeta. Mutta joskus ne pelit ei vaan lopu, onhan näitä nähty kun on pelattu tyyliin 20 jatkoaikaa.[/QUOTE]

ruotsi jatkoon..:D

ja joo, ymmärrettävää varsinkin näissä turnauksissa et noilla ratkotaan, mut siltikään mä en tykkää :xmas:
 
"vieras"
[QUOTE="titti";28481457]Voi kettu, tuleekohan nuo Svenssonit nyt meitä vastaan seuraavaan matsiin?

Niin ihanaa, mutta silti niin kamalaa jos noin käy.[/QUOTE]

Ihanaa jos voitetaan, kamalaa jos hävitään. Muuten olisin ollut tyytyväinen jo siihen, että Suomi pääsi 4 parhaan joukkoon, mut Ruotsille häviäminen on vaan niin perseestä, että ei se riitä.
 
vieras.ap
[QUOTE="vieras";28479746]Veikkaukseni: Suomi voittaa tänään Slovakian ja Sveitsi oman ottelunsa Tsekkiä vastaan, Ruotsin hannunhanhet kaataa Kanadan. Semeissä siis unelmaottelu Suomi-Ruotsi jonka Suomi voittaa. Usa voittaa Sveitsin toisessa semissä ja loppuottelu on Suomi - USA.[/QUOTE]

No niin, mun ennustus on toistaiseksi ihsn kohdillaan.
 

Yhteistyössä