IhanaValo
Ajattelinpa tämmöisen ketjun aloittaa, tänne purppasut jääkiekosta ettei kiekottomat hermostu..lähteekö kukaan mukaan nostelemaan ketjua pelien mukaan?
Luojan kiitos... Siis mieluummin kuuntelen muita kuin Mertarantaa. Mies ei ymmärrä kiekosta mitään, on sellainen junttikansalle suunnattu selostaja. Toki Saukkosesta en kauheesti piittaa, mutta ne muut onkin sitten hyviä.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28421505:Ristus notta tiättekö mitä? Mä olin kuvitellut että pelit tulee MAX:ilta mutta nehän tuleekin MAX Sportilta jota mulla ei siis ole. Näkyyhän Suomen pelit suorana maikkariltakin mutta mutta ei Mertarannan selostamana. Saatana! |O
Itsehän en jääkiekosta ymmärrä enempää kuin hauki filosofiasta, mutta olen antanut itselleni kertoa, että tämä Mertaranta ei ole mikään varsinainen kiekkotietäjä hänkään? Vaan enemmänkin sellainen tunnelmannostattaja, joka kyllä heti tämän kirjoitettuani alkaakin kuulostaa mielekkäämmältä selostajavalinnalta kuin joku boring lajiniilo...Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28421505:Ristus notta tiättekö mitä? Mä olin kuvitellut että pelit tulee MAX:ilta mutta nehän tuleekin MAX Sportilta jota mulla ei siis ole. Näkyyhän Suomen pelit suorana maikkariltakin mutta mutta ei Mertarannan selostamana. Saatana! |O
Totta, mutta kyllä on myös selostajia, jotka osaa sekä tunnelmannostatuksen että tuntee lajin. Mertsi ny on Mertsi, mutta kyllä on muitakin hyviä. Olematta mitään kuivia lajiniiloja.Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28421582:Itsehän en jääkiekosta ymmärrä enempää kuin hauki filosofiasta, mutta olen antanut itselleni kertoa, että tämä Mertaranta ei ole mikään varsinainen kiekkotietäjä hänkään? Vaan enemmänkin sellainen tunnelmannostattaja, joka kyllä heti tämän kirjoitettuani alkaakin kuulostaa mielekkäämmältä selostajavalinnalta kuin joku boring lajiniilo...
20:15 joka herättää kysymyksen mikä ...tun varttia yli? :snotty:jes, pitkä päätyyn ja kaikki halukkaat perään
kasilta vissiin alkaa matsi Saksaa vastaan?
Suomelle tulee todella vaikea matsi tästä. Veikkaan kumminkin niukkaa voittoa, 2-0 tai 3-1.jes, pitkä päätyyn ja kaikki halukkaat perään
kasilta vissiin alkaa matsi Saksaa vastaan?
Täts it. Toki Mertsi tietää kiekosta enemmän kuin tavan sohvatietäjä mutta eniten siinä on juuri se fiilis ja intensiteetti jota Mertaranta pitää yllä.Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28421582:Vaan enemmänkin sellainen tunnelmannostattaja,
Kyllä MTV3:n näyttämässä ottelussa kuuluu Antero Mertarannan selostus, siis nyt parhaillaan.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28421505:Ristus notta tiättekö mitä? Mä olin kuvitellut että pelit tulee MAX:ilta mutta nehän tuleekin MAX Sportilta jota mulla ei siis ole. Näkyyhän Suomen pelit suorana maikkariltakin mutta mutta ei Mertarannan selostamana. Saatana! |O
Juu, aiemmin luulin että maikkarin selostaa joku muu. Mukava olla väärässä.Kyllä MTV3:n näyttämässä ottelussa kuuluu Antero Mertarannan selostus, siis nyt parhaillaan.
Viime vuonna oli eri selostaja maksukanavilla ja MTV3:lla.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28422121:Juu, aiemmin luulin että maikkarin selostaa joku muu. Mukava olla väärässä.
no niinpä |OViime vuonna oli eri selostaja maksukanavilla ja MTV3:lla.
Ihan vaan ulkourheilullisena kysymyksenä, mikä hitto tuo naiskuoro tuolla oli...
täh, nehän oli tervekeuhkosen näkösiä daamejaAlkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28422139:no niinpä |O
jotain rajaa pitäis noissa laulajissakin pitää..
no okei, ne saa kiekua vaikka kaikki erätauotkin, kunhan toi Kortelainen JA Tami katoaa ..ttuun tuolta :snotty:täh, nehän oli tervekeuhkosen näkösiä daameja
Selostaa vain osassa matseissa köyhille. Ihan vaan markkinointikikkana. Normisti köyhät joutuu kuuntelee Saukkosta tai jotain vielä paskempaa.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28422121:Juu, aiemmin luulin että maikkarin selostaa joku muu. Mukava olla väärässä.