Jääkiekon MM 2013-ketju :)

  • Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti
Ristus notta tiättekö mitä? Mä olin kuvitellut että pelit tulee MAX:ilta mutta nehän tuleekin MAX Sportilta jota mulla ei siis ole. Näkyyhän Suomen pelit suorana maikkariltakin mutta mutta ei Mertarannan selostamana. Saatana! |O
 
AceGirl
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28421505:
Ristus notta tiättekö mitä? Mä olin kuvitellut että pelit tulee MAX:ilta mutta nehän tuleekin MAX Sportilta jota mulla ei siis ole. Näkyyhän Suomen pelit suorana maikkariltakin mutta mutta ei Mertarannan selostamana. Saatana! |O
Luojan kiitos... Siis mieluummin kuuntelen muita kuin Mertarantaa. Mies ei ymmärrä kiekosta mitään, on sellainen junttikansalle suunnattu selostaja. Toki Saukkosesta en kauheesti piittaa, mutta ne muut onkin sitten hyviä.

Ite kannatan tietysti Suomea, mutta tykkään katsoa kanssa muiden maiden matseja. Etenkin kovien maiden pelejä on kiva katsoa. Toivon, että paras voittaa. En usko että Suomi on paras, mutta ei sitä koskaan tiedä. Toivottavasti Raanta pääsee pelaamaan, pelashan hän SM-liigan suosikkijoukkueelleni mestaruuden. Ja onhan siellä Ässistä Savinainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28421505:
Ristus notta tiättekö mitä? Mä olin kuvitellut että pelit tulee MAX:ilta mutta nehän tuleekin MAX Sportilta jota mulla ei siis ole. Näkyyhän Suomen pelit suorana maikkariltakin mutta mutta ei Mertarannan selostamana. Saatana! |O
Itsehän en jääkiekosta ymmärrä enempää kuin hauki filosofiasta, mutta olen antanut itselleni kertoa, että tämä Mertaranta ei ole mikään varsinainen kiekkotietäjä hänkään? Vaan enemmänkin sellainen tunnelmannostattaja, joka kyllä heti tämän kirjoitettuani alkaakin kuulostaa mielekkäämmältä selostajavalinnalta kuin joku boring lajiniilo...
 
  • Tykkää
Reactions: ruutiukko
AceGirl
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28421582:
Itsehän en jääkiekosta ymmärrä enempää kuin hauki filosofiasta, mutta olen antanut itselleni kertoa, että tämä Mertaranta ei ole mikään varsinainen kiekkotietäjä hänkään? Vaan enemmänkin sellainen tunnelmannostattaja, joka kyllä heti tämän kirjoitettuani alkaakin kuulostaa mielekkäämmältä selostajavalinnalta kuin joku boring lajiniilo...
Totta, mutta kyllä on myös selostajia, jotka osaa sekä tunnelmannostatuksen että tuntee lajin. Mertsi ny on Mertsi, mutta kyllä on muitakin hyviä. Olematta mitään kuivia lajiniiloja.
 
jes, pitkä päätyyn ja kaikki halukkaat perään

kasilta vissiin alkaa matsi Saksaa vastaan?
20:15 joka herättää kysymyksen mikä ...tun varttia yli? :snotty:

mä jo aloittelen, ranska-slovakia peli menossa =)

en tiedä miten selviän kisoista ku Mäenpää pudotettiin joukkueesta, mut toivotaan et Jukka ties mitä teki.
Vili onneks pääsi =) mun nuorimmaisen suuuuuri idoli (ku sai sen nimmarin tossa talvella, nukkuikin sen kanssa muutaman yön :xmas: )
 
AceGirl
jes, pitkä päätyyn ja kaikki halukkaat perään

kasilta vissiin alkaa matsi Saksaa vastaan?
Suomelle tulee todella vaikea matsi tästä. Veikkaan kumminkin niukkaa voittoa, 2-0 tai 3-1.

Normitilanteessa Suomella ei näissä kisoissa ole juurikaan mahiksia Venäjää tai Kanadaa vastaan. Mutta yllätyksiä sattuu. Jos Raanta on maalissa ja homma toimii, niin mahdollisuudet on vaikka kultaan. Mutta vain jos Raanta nousee ykkösmolariksi ja silloinkin hänen pitää olla yhtä huikea kuin SM-liigassa. Ja muiden on onnistuttava kans.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28421505:
Ristus notta tiättekö mitä? Mä olin kuvitellut että pelit tulee MAX:ilta mutta nehän tuleekin MAX Sportilta jota mulla ei siis ole. Näkyyhän Suomen pelit suorana maikkariltakin mutta mutta ei Mertarannan selostamana. Saatana! |O
Kyllä MTV3:n näyttämässä ottelussa kuuluu Antero Mertarannan selostus, siis nyt parhaillaan.
 
Lätkäriikki
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28422121:
Juu, aiemmin luulin että maikkarin selostaa joku muu. Mukava olla väärässä. :D
Selostaa vain osassa matseissa köyhille. Ihan vaan markkinointikikkana. Normisti köyhät joutuu kuuntelee Saukkosta tai jotain vielä paskempaa.
 

Yhteistyössä