Jackrussellin/parsonrussellinterrieri perheenjäseneksi :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pastori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pastori

Vieras
;)

6192667162.jpg
:heart:

Vähän muokkasin otsikkoa, jos löytyy kohderyhmä paremmin :D

Aina olen tykännyt Jackrussellinterrieristä, mutta se ei näköjään sovi oikein lapsiperheisiin rotumääritelmässä :/ Mutta samasta jalostettu parsonrussellinterrieri joka sopii hyvin lapsiperheisiin =) ! Koiruus lähtee huomenna tilaukseen :heart:

Hei aivan ihana!!
Mun serkun perheessä on kyllä ihan Jackrusseli,mustavalkoinen,ja heillä 3 lasta.(11v,8v ja 5v)
Koira on nyt 6v ja aivan mainio tapaus!!!!Papparainen sai toissavuonna kaverin kun heille otettiin pitkäkarvainen sakemannityttö :heart:
Mutta siis hienosti on heillä ainakin sopinut lapsiperheeseen,ja vielä nuo nuorimmat ovat heillä TODELLA raisuja poikia.Eikä ikinä oo ollu ongelmaa papparaisen ja lasten kanssa.Eroahdistuksesta kärsi alkuun,mutta ton kaverin tulo vei asian pois.
Mutta onhan tuo koirienkin keskuudessa niin kovin yksilöllistä,että mikä moppe kenellekin sopii.

Niin ja onhan jokainen aivan oma yksilönsä, mihin pentuna oppii niin... :) Ihana kuulla, että jack tulee toimeen myös lapsiperheissä! Kivoja kokemuksia ko. rodusta on aina mukava kuulla. Mulla ei ole itselläni koskaan ollut omaa koiraa. Toki isälläni on ollut ja on edelleen, rassukka vain on tullut kuuroksi joten jäi eläkkeelle vast ikään. Metsästys jäi siihen.
Tässä rodussa on jotakin niin ihanaa, aina pilke silmäkulmassa, iloinen ja energinen tapaus. Silmistä loistaa nokkeluus, viisaus, lämpö ja ennen kaikkea iloisuus! :)
Tyttökin varmasti olisi täysin ihastuksissaan, minä ehkäpä kaikista eniten :D Kissat tosin saattavat olla aluksi hiukan erimieltä uudesta perheenjäsenestä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anteeksi vaan, mutta en näe mitään suloista tuossa otuksessa. En vaan ymmärrä mitä ihanaa noissa karvakorvissa on????

Ei sinun tarvitsekkaan, kyllä meitä vielä löytyy ketkä pitävät eläimistä :heart: :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anteeksi vaan, mutta en näe mitään suloista tuossa otuksessa. En vaan ymmärrä mitä ihanaa noissa karvakorvissa on????

Ei sinun tarvitsekkaan, kyllä meitä vielä löytyy ketkä pitävät eläimistä :heart: :)

Pidän toki eläimistä, mutta en karvaisista! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
;)

6192667162.jpg
:heart:

Vähän muokkasin otsikkoa, jos löytyy kohderyhmä paremmin :D

Voi että kun on ihana! =)
Olispa meilläkin tuollainen energiapesä. Mun mielestä pienessä koirassa iso koira sisällä. Reipas ja iloinen -ainakin kaikki mitä olen tavannut.

Olen ihan kateellinen -mut siis hyvässä mielessä, Onnea uuden perheenjäsenen johdosta! :flower:

Meillä on jackrussellinterrieri. Se on reilun vuoden vanha, ja perheeseemme syntyi kesäkuussa pieni poika. Hyvin on koira ottanu tulokkaan vastaan ja tulevat erinomaisesti juttuun! Suosittelen lämpimästi! On tosi aktiivinen koira, joten kaipaa paljon lenkkeilyy ja leikkimistä. Erinomainen agilitykoitana ja myöskin käyttökoirana! :heart:

Se katse mikä nuilla on, onko lempeämpää ja iloisempaa otusta olemassakaan :heart: Valitettavasti otus ei vielä ole samalla tontilla, hakusessa kylläkin :heart: Etsimme koiraa Kreikasta ja Virosta, paljon hylättyjä pentueita ja aikuisia koiria :( Löytyisi vielä pieni narttu pentu meitä ilostuttamaan :heart:

Yhteistyössä