Jäätävä tunnelma meillä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Huoh. Lapset on mummulla, eli mulla on monta vapaata lapsista :)
Poikaystävä kukaties kuvitteli, että nyt me kaiket illat töiden jälkeen natisutetaan sänkyä. Mä taas kuvittelin että se haluais auttaa mua siivoomaan töiden jälkeen, ni sit ois ehkä inspistä johonki muuhunki ;) Hän on siis päivät loikoillu täällä kotona, ja mä oon töissä ollut.
No, hän ei ole tehnyt mitään. Oikeesti, ei yhtään mitään! Ei edes vienyt astioita tiskikoneeseen, saati että olis roskat vienyt. Jotenkin ajattelin, että kun sanoin että täällä pitää siivota jotta voidaan juhlia uutta vuotta, ja että veisitkös roskat, hän ois voinut jotain tehdäkin. Mut ei...
Ja sit hän vaan narisee, ku panettaa niin kovin. Ylläri sinänsä, mua ei raskaan työpäivän jälkeen paneta tässä törkypesässä, ei lainkaan. Eilen aamulla kärsin migreenistä, ja hän tulee viereen natisemaan, kun näki taas seksiunia, ja himottais. Hey come on! Mulla on migreeni...

Eikö tuo oikeesti ajattele muuta ku jalkoväliään? Onneks menee omaan kotiinsa tänään, ja mä voin olla rauhassa. Uuden vuoden kinkerit yhdessä peruutin jo. Meen äitille, siel on ainaki siistii...

Ja kyllä, aina mä valitan. Ku en irl viitti näitä asioita motkottaa tutuille koko ajan, jonnekki on pakko purkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
kuulostaa ikävälle. Mulla menee kans kaikki halut jos kämppä on törkeen näkönen...toista se oli nuoruudessa ;) . Ja sehän sytyttää kun joku tulee huokailee että pantasko.

Näin on. Jos edes pientä apua sais, niin äkkiä tää ois siivottu, ja sit ois petipolkkaki maistunu, ehkä.
Äsken herra heräs vaan kertoakseen että hän näki seksiunia. Ja kun en sen enempää kommentoinu, niin sano et voi yhtä hyvin mennä takas nukkuu...

Kyl mä ymmärrän, ettei se asu täällä, vaikkakin viettää noin neljä-viis päivää viikosta täällä, mutta silti mua sylettää toi ettei voi auttaa siivoo lastenhuoneita (ei hän niitä ole sotkenut, heitä kaikki lasten tavarat pois niin ne ei sotke jne...), olkkaria, keittiötä, mitä vaan. Pienikin apu tuntuis siltä et hän välittää ja tahtoo mun olevan onnellinen. Nyt tuntuu vaan siltä et hän tahtoo vaa pesää...

pitiks sen olla sun poikaystävä vai joku naapurin teini yökylässä? Sinuna laittasin vaihtoon jos on noin "poika", ota sit seukki kerralla miesystävä,ni se saattaa jo jotain tajutakkin...

tulee mieleen tästä eräs oma "suhteeni" 5 vuotta nuorempaan... oikein komea ja hyvä sängyssä,mut siihen se sit jäiki,ei sitten niin mitään normaaliin elämään viittavaa osannu tehä,kuten just siivota jälkiään yms :D

minkä ikäinen mies on kyseessa? mä kyllä ilmoittaisin jokaiselle ihmiselle joka asuis mun luona viis päivää viikossa että meillä sitten siivotaan yhdessä että turha tulla tänne possuttelee aikuinen mies. mä oon aikuinen nainen ja mul on lapsii ja mä tartteen miehen enkä mitään pikkupoikaa tänne nurkkiin makoilee. joten tos on lapio, mees luomaan lumet. nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
pitiks sen olla sun poikaystävä vai joku naapurin teini yökylässä? Sinuna laittasin vaihtoon jos on noin "poika", ota sit seukki kerralla miesystävä,ni se saattaa jo jotain tajutakkin...

tulee mieleen tästä eräs oma "suhteeni" 5 vuotta nuorempaan... oikein komea ja hyvä sängyssä,mut siihen se sit jäiki,ei sitten niin mitään normaaliin elämään viittavaa osannu tehä,kuten just siivota jälkiään yms :D

No nyt kun alkanut "rakkauden ruusunpunaset lasit" säröilee, niin oon alkanu vakavasti harkitsemaan elämää ilman poikaystävää. En usko että vaihtamalla paranee, eli parempi sit ihan ilman.

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:

No nyt kun alkanut "rakkauden ruusunpunaset lasit" säröilee, niin oon alkanu vakavasti harkitsemaan elämää ilman poikaystävää. En usko että vaihtamalla paranee, eli parempi sit ihan ilman.

kyl se monesti kuule paranee :) Jos ei,ni sit kaikki miehet ois ihan samanlaisia...

kyl se monesti kuule paranee :) Jos ei,ni sit kaikki miehet ois ihan samanlaisia...

Niin, onhan tuokin totta. Mutta ei noita kosijoita ole jonoksi asti, enkä jaksa tuhlata elämääni ettimällä prinssiä, kun ne tuppaa aina muuttumaan sammakoiksi... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Ei kyllä ainakaan meillä tossa vaiheessa sänky natisis. B)

Kiva tietää etten oo ainoa. Meillä ei ilmeisesti edes jutella, tosi hiljasta on ollu. Äsken nous taas ylös sängystä, mutta ei juuri ole vastaillut kun olen koittanut jutella....

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Ei kyllä ainakaan meillä tossa vaiheessa sänky natisis. B)

Kiva tietää etten oo ainoa. Meillä ei ilmeisesti edes jutella, tosi hiljasta on ollu. Äsken nous taas ylös sängystä, mutta ei juuri ole vastaillut kun olen koittanut jutella....

:D Mä tiedän monta jotka ei antais tuossa vaiheessa. :whistle: Kuulostaa siltä ettei siellä kyllä paljon muuta ajatella miehen päässä kuin seksiä. :/ Mun ex-mies oli justiinsa tollanen, ja tosiasia on, että mua ainakin haluttaa vasta kun muut asiat on kunnossa. Ja ilman muuta sä tarvitset ja ansaitset nyt lepoakin, ei sun mikään sex-machine tartte olla. Onhan miehellä nyrkki. B)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ainahan voi jotain treffipalstaa kokeilla =)

Toki voi. Mutta mulla on kolmen lapsen yh:na parempaakin tekemistä ku ettiä miestä. Jotenki tuntuu että mä ehdin rakastua sittenkin kun lapset on isompia.

sitähän sanotaan niinki,et se rakkaus löytyy ku sitä vähiten odottaa =)

kiva, että äitisi jaksaa hoitaa lapsiasi.
Mitähän se äijä on päivät tehnyt siellä?
Eikö edes illalla tullut mukaan auttamaan kun sinäkin siivosit? (vai siivositko?)
Joo, toivottavasti seuraava sukupolvi ei ole yhtä pilalle passattu miessukupolven osalta, vaan heiltä vaaditaan just tasan tarkkaan sama kuin tytöiltäkin: vastuuta vastuuta vastuuta istestään ja muista. minkä sotket, sinä siivoat, otat osaa perheen siivouspäivään, huolehdit koulusta jos perheen tytötkin, teet itse läksyt ja kannat vastuun. jne jne jne

Kovaa työtähän se vastuuttaminen vaatii, että jaksaa pitää kiinni siitä minkä vaatii. Ei jmitään pleikkareita ja telkkareita poikien huoneisiin, ennen kuin työnteko sujuu jne.

Yhteistyössä