Jääkiekkoliitto pyytää anteeksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "no niin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nykyajan trendi on, että iltapäivälehdet repii juttuja aiheesta kuin aiheesta ja paisuttelee niitä myyntiä edistääkseen. Meno oli samanlaista vuonna -95, eikä kukaan silloin vaatinut mitään anteeksipyyntöjä.

Nykyajan trendi on, että iltapäivälehdet repii juttuja aiheesta kuin aiheesta ja paisuttelee niitä myyntiä edistääkseen. Meno oli samanlaista vuonna -95, eikä kukaan silloin vaatinut mitään anteeksipyyntöjä.

Tais olla keskustelupalstat hiljasempia silloin. Tai sitten immeisillä pipo löysemmällä.

Nyt kaikesta pitää löytää se negatiivinen puoli ja korostaa sitä. Ja mitäänhän ei nykyään anneta anteeksi. Ja virheitä ei saa tehdä.

Ihan älytöntä. Ei tarvi mitään anteeksi pyydellä. Kyllä normaalilla älyllä varustettu henkilö osaa ajatella, että ei lätkän maailman mestaruutta joka pv voiteta, eikä joka päivää juhlisteta tuolla tavoin, vaan juhlakunto oli joukkueella ihan juhlan arvoinenkin. Kyllä heillä on oikeus juhlistaan nauttia ihan miten haluavat, ja vaikka kaikille ei maistu alkoholi, niin joillekin se maistuu, ja varmasti nuo pelaajat ei joka pv tinttaa, sillä ei sellaisella pelillä tulisi maailmanmestareita.

Netissähän kiersi adressi missä vaativat jääkiekkoliitolta julkista anteeksipyyntöä. En tiedä paljonko oli allekirjoituksia, mutta ainakin yksi kaverin kaveri sitä linkitti kaikkien seinälle.

Ihan älytöntä. Ei tarvi mitään anteeksi pyydellä. Kyllä normaalilla älyllä varustettu henkilö osaa ajatella, että ei lätkän maailman mestaruutta joka pv voiteta, eikä joka päivää juhlisteta tuolla tavoin, vaan juhlakunto oli joukkueella ihan juhlan arvoinenkin. Kyllä heillä on oikeus juhlistaan nauttia ihan miten haluavat, ja vaikka kaikille ei maistu alkoholi, niin joillekin se maistuu, ja varmasti nuo pelaajat ei joka pv tinttaa, sillä ei sellaisella pelillä tulisi maailmanmestareita.

No johan se on käynyt selväksi täällä palstalla ja kait muuallakin, ettei tuommoinen nyt millään muotoa ole hyväksyttävää!

Oikeasti ihme haloo. Kukaan ei örveltänyt lavalla enkä myöskään nähnyt lavalla kenenkään juovan. Mutta aina pitää jostain löytää valittamisen ja moralisoinnin aihetta. Minkäs sille mahtaa, kun suomalainen on niin täydellinen ihminen.

Jos ei tykkää ei tartte kattoo :).

Kyse oli yhdestä päivästä. Ensin hehkutetaan maailmanmestaruutta ja sit perään heitetään paskaa niskaan. Oisko pelkkä kiitos riittänyt? Ja ne joita ei koko lätkä kiinnosta voisivat jättää myös ne oheisjutut katsomatta. Typerää touhua nirpistellä semmosesta joka ei itseä kosketa millään tavalla. Vai kenenkä elämä meni nyt pilalle?

missä joku leijona on kännissä ollu? tuon torijuhlan telkkarista katoin mutta en mä kyllä täältä ruudun toiselta puolelta osannu sanoa oliko joku päissään vai ei.

Olen itse 37v. neljän lapsen äiti, opettaja ja arvomaailma on kristillinen...Silti olen ehdottomasti sitä mieltä, että leijonat olivat juhlansa ansainneet (kansanjuhlan kauppatorilla) ja kaikki se hehkutus on ollut ihan hauskaa seurata mm-voittopelin loppusummerista alkaen. Olen itse "urheiluhullu" ja seuraan yleensä arvokisat tietyist lajeista. Tämä voitto oli upea ja juhlinnalle oli toki paikkansa. MUTTA MUTTA. Täytyypi kuitenkin muistaa, että kiekkoleijonat ovat tuhansien lasten ja nuorten idoleita. Okei, kyllä sitä alkoholin käytön oppii ihan muualta kuin huippukiekkoilijoilta, mutta toki silti olisin suonut, ettei homma olisi ihan noin örveltämiseksi julkisesti mennyt. Minulle on ihan saman millaiset perskännet tuo juhlakaluporukka vetää kansanjuhlan JÄLKEEN, mutta kyllä 100 000 ihmisen edessä ja miljoonan ihmisen tv-joukon edessä soisi, että porukka käyttäytyy arvolleen sopivasti. Suurin osa näin tekikin, mutta muutama niin kuin tiedämme, kohelsi kyllä kännipäissään aika tavalla. Esimerkiksi tasavallan presidentin "halaaminen" (muistaakseni Salmela?) oli kyllä toooosi noloa katseltavaa ja sanoin lapsillenikin, että tuo setä on nyt juonut liikaa aikuisten juomaa, eikä ymmärrä ettei presidenttiä tuolla tavoin viittä minuuttia halailla...

Mutta tapahtunut mikä tapahtunut. Olen silti kiekkokullasta ylpeä :)

Yhteistyössä