Jaahas.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Karla

Vieras
Pitäisköhän se vaan päättää päivänsä?

Mä en nyt kyllä enää millään jaksa, ois se niin helppoa vaan kupsahtaa. Harmi kun en siihen pysty ainakaa toistaseks. Mutta ei ois enää ikinä mitään kipua, huoh.

en suosittele. Nyt jos tuntuu elämä p..skalta voi se vuoden päästä tuntua taivaalliselta. kannattaa odottaa ja katsoa mitä elämä tuo tullessaan. Ja omalla toiminnallaan voi vaikuttaa elämänsä laatuun kummasti.

Joo, Ekosysteemihän sen sano!

Pitää tosiaan laittaa tää päivä ens vuoden kalenteriin ja pitää siellä sitten semmonen aivoriihi, miltä sillon tuntuu.

Tai jos ei ihan niin suurudenhulluks rupea, vaikka puolkin vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja Karla:
Joo, Ekosysteemihän sen sano!

Pitää tosiaan laittaa tää päivä ens vuoden kalenteriin ja pitää siellä sitten semmonen aivoriihi, miltä sillon tuntuu.

Tai jos ei ihan niin suurudenhulluks rupea, vaikka puolkin vuotta.

:heart: niin sitä pitää! Välillä olisi tosiaan helpompi lähteä kokonaan, mutta voi mitä kaikkea paitsi sitä jäisi!! Täytys löytää sellanen sisäinen tasapaino. itsellä pari vuotta ollut tosi raskasta ja yritän nauttia pikku asioista ja kun oikein tulee alamäki niin ajattelen että kohta menee taas paremmin.

Kyllä mä koitan aina ajatella että huomenna voi jo olla paremmin, mutta se alkaa olla kerta kerran jälkee vaa vaikeempaa.

Mutta nyt se on niin, että 1.12 asti on mun harkinta aikaa, joko kaikki on jo parempaan päin tai sitten mä oon parempaan päin. Siihen asti sitä kyllä luulis jaksavan.

Alkuperäinen kirjoittaja Karla:
Kyllä mä koitan aina ajatella että huomenna voi jo olla paremmin, mutta se alkaa olla kerta kerran jälkee vaa vaikeempaa.

Mutta nyt se on niin, että 1.12 asti on mun harkinta aikaa, joko kaikki on jo parempaan päin tai sitten mä oon parempaan päin. Siihen asti sitä kyllä luulis jaksavan.

mene keskustelemaan tk psykologin kanssa. se ei maksa mitään ja saat ajatukset sanottua. se että ne puhuu ääneen auttaa usein. apua löytyy aina ja sinä selvästi sitä haluat ja uskon että pystyisit vastaanottamaankin.

Yhteistyössä