Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun kirppislöytöjä voi käydä katsomassa blogissani. Blogi on vasta äskettäin aloitettu, joten ei siellä vielä montaa postausta ole. Mutta nekin vähät postaukset taitaa kaikki käsitellä kirppislöytöjä. Eli: valtavirrassa.blogspot.fi
Mun tämän päivän löydöt.
Pitkävartiset saapikkaat 6 ja nilkkurit 5
![]()
Hienot saapikkaat ja aika halvalla löysit
Itse lisäsin tänään blogiini (osoite tuossa ylempänä) yhden kangaslöydön.
Nyt on löytynyt söpöt teemukit
![]()
Ja saapikkaat
![]()
No oot kyllä söpöt teemukit onnistunut löytämään. Kelpuuttaisin itsekkin moiset, jos kirpparilla vastaan tulis
Ite lisäsin blogiini taas yhden kirpparilöydön:
Valtavirrassa
Lisää tulee...
Ilmaispisteen löytöjä
![]()
Ruskea laukku 3, musta laukku 2 ja nahkasormikkaat 2,5
![]()
Bolero 2
![]()
Siis ohhoh, löysitkö tosiaan Ikea kassillisen vaatetta ilmaispisteestä? Täälläpäin ei taida monessakaan kirpparilla olla koko ilmaispistettä ja jos jossain onkin, ni ei niissä oikeastaan ole koskaan juuri mitään.
Kyllä löysin. Helsingissä on paljon ilmaispisteitä
Huikeeta. Onks noissa ilmaispisteissä sit yleensä muutakin kuin vaatetta tarjolla? Pitää kyllä varmaan ottaa tavoitteeksi päästä vaikka tämän vuoden aikana Helsinkiin kirppareita koluamaan![]()
Astioita on aika vähän mutta vaatetta ja huonekalua löytyy. VillaNanna: Tonkija tonkii
Miten multa on kokonaan jäänyt tämä väliin? Käyn kyllä kurkkimassa blogiasi ihan säännöllisesti, mutta en ollut kyllä tätä ennen nähnyt. Ja on muuten magee! Ihan huippu!![]()