Jaahas. Se voisi olla sitten vaikka KIRPPIS/TUUNAAMISKETJUN aika. Pitkästä aikaa :)

kirpparikoluaja
Mun kirppislöytöjä voi käydä katsomassa blogissani. Blogi on vasta äskettäin aloitettu, joten ei siellä vielä montaa postausta ole. Mutta nekin vähät postaukset taitaa kaikki käsitellä kirppislöytöjä. Eli: valtavirrassa.blogspot.fi

"Amalia"
Hauska ketju ja kiva katsella ostoksia sekä tuunauksia.

Koska tykkään lukea olen niin onnessani lyötäessnäni meidän kiepparin ilmaisnurkasta hyväkuntoisia, vähän luettuja enkunkielisiä romskuja (tai ei ollenkaan luettu). Olen ottanut ihan tavoikseni käydä hakemassa sieltä pari romskua kerran viikossa ja sitten taas kirjat luettuani eteenpäin parille kaverilleni.

Toinen ovat kiepparin valurautaiset astiat. Astiahyllyille ilmestyy oasamattomissä käsissä tärveltyjä pannuja, joten oli pakko ostaa femmalla parillapannu. Tuli tarpeeseen, mutta vielä kivempaa oli kun sen hinta kaupassa on satasen. Siinäkin joku ei vaan ollut osannut rasvapolttaa sitä ja koettanut pesuaineella pestä. Tottahan se kamalan näköinen silloin on, mutta nyt pannulla on hyvä ja rakastava koti :D

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
"AV-mamma"
Ei kuvia eikä tuunausta, mutta eilen löysin kirpparilta vauvalle Tutan raidallisen bodyn (väreinä oli ainakin fuksia, keltainen ja vihreä), jonkun parin vuoden takaisen pakkauksen vihreä-valkoraidallisen kietaisubodyn (mies tykkää, se inhoaa kietaisubodeja!) sekä Popin violetit sammarit. Vauva on toinen lapsi, joten vaatteita kyllä on, mutta kun sormiruokailu on alkanut nyt toden teolla, huomaa välillä, että bodyt loppuvat kesken.

[QUOTE="AV-mamma";30658391]Ei kuvia eikä tuunausta, mutta eilen löysin kirpparilta vauvalle Tutan raidallisen bodyn (väreinä oli ainakin fuksia, keltainen ja vihreä), jonkun parin vuoden takaisen pakkauksen vihreä-valkoraidallisen kietaisubodyn (mies tykkää, se inhoaa kietaisubodeja!) sekä Popin violetit sammarit. Vauva on toinen lapsi, joten vaatteita kyllä on, mutta kun sormiruokailu on alkanut nyt toden teolla, huomaa välillä, että bodyt loppuvat kesken.[/QUOTE]

Tuttu tunne. Vaikka tuo nuorin on jo 5v niin välillä tuntuu, että vaatteet loppuvat kesken. Sen verran kaveri on vilkas :)

Yhteistyössä