Jaahas, se on taas saappaiden nyörityksen aika

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa-Cullen:
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Ooksä töissä puolustusvoimissa? :D :ashamed: Vai missä ammatissa tollasia saappaita käytetään?

:laugh: Siltä se välillä ainaki tuntuu et vääpeli tarvis olla. Baariin suuntaa hän

Jaa, mä luulin, että sä oot kersantti Karoliina tai joku sellanen. =) Työniloa! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa-Cullen:
Ooksä töissä puolustusvoimissa? :D :ashamed: Vai missä ammatissa tollasia saappaita käytetään?

:laugh: Siltä se välillä ainaki tuntuu et vääpeli tarvis olla. Baariin suuntaa hän

Jaa, mä luulin, että sä oot kersantti Karoliina tai joku sellanen. =) Työniloa! =)

On mua pahemmaksikin kutsuttu :D Kiitos

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minerva:
nois on sellanen 15cm korkoo ja jonku verran tietty pohjaa

Laitas nyt kuva tuollaisista :o

Ei just nyt kykene mut muistuta ku ens kerralla törmätään tääl. Nää on jo 10 vuotta vanhat et täytyis uudet pian hankkia mut ei o viel raaskinu luopuu

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Siis baarissa olet töissä? Tuollaisilla kengillä? :o

Kyl vaan.Mä onneks saan istuu aina ku siltä tuntuu mut näillä kyl pystyy seisomaan koko illan

Mä olen baarissa töissä ja mulla on ihan toisenlaiset kengät käytössä...On sitten vissiin erilaiset baarit. :whistle:

Siis baarissa olet töissä? Tuollaisilla kengillä? :o

Kyl vaan.Mä onneks saan istuu aina ku siltä tuntuu mut näillä kyl pystyy seisomaan koko illan

Mä olen baarissa töissä ja mulla on ihan toisenlaiset kengät käytössä...On sitten vissiin erilaiset baarit. :whistle:

Tai sit on erilainen työnkuva

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
nois on sellanen 15cm korkoo ja jonku verran tietty pohjaa

Laitas nyt kuva tuollaisista :o

Ei just nyt kykene mut muistuta ku ens kerralla törmätään tääl. Nää on jo 10 vuotta vanhat et täytyis uudet pian hankkia mut ei o viel raaskinu luopuu

Minerva, joko nyt olis kuvien aika? :)

Yhteistyössä