Sehän on ihastuttavaa kuullaAlkuperäinen kirjoittaja PenteleenÄrhäkkä;27396074:nyt on nätit perät
kyllä se nolotti ku piti pyllistellä parille hoitajalle ja lekurille. Ja se muuten koski ihan perkeleesti. jotai puuduttavaa suihketta laittovat, persehän siinä vaan jääty, mutta tunto jäinolottaa ihan tosi tunnustaa, mutta molempien raskauksien jälkeen oli muutaman kuukauden sellaset lievät pukamat. Enkä ihan oikeesti kehdannu kenellekkään tunnustaa. tiedän ettei siinä pitäs olla mitään noloa ja varmaan aika moni nainen niistä raskauden aikana/jälkeen kärsii. Mutta siltikin nolotti
siihen jää se pussukka jonka osaa gynekoligi huomauttaa. jos et itse tutki peilin avulla mitäs täältä löytyy? . Nolot vartalot ja kaikilla on joku mitä et halua näyttää edes lääkärille. Se ontotuus.Alkuperäinen kirjoittaja PenteleenÄrhäkkä;27396074:nyt on nätit perät
kyllähän se yleinen ja kiusallinen vaiva on. kuuluu vaan nähtävästi asioihin joista ei puhuta. tosin en mäkään nyt sukulaisille kahvipöydäs täräyttäs et hei mul oli patti persees.... mut näin palstalla? mitä tääl tarttee hävetä?Ei näkyviä ollenkaan, mutta vuotaa usein.
Tosin jonkin aikaa sitten se niiden jatkuva vuotaminen paljastui joksikin ihan muuksi, että ei taida enää pukamat olla se mainproblem...
Eikö pukamatkin oo semmonen about jokatoisen ongelma?
kyllä sen tietää millon on pakko lähtee lekuriin, ainakin minä tiesin. JUmankekka sillä perseellä ei istuttu, hyvä että kävelemään pysty. Piti kyllä aika tiuhaan perskannikoita puristella kävellessä yhteen, et eteenpäin pääsi. Oisinkohan 3-4 päivää kitunu, ja lopulta se vaan oli antauduttava lekurin "helliin" käsiin.Mulla on. Pitäiskö poistattaa ne? Joskus ovat kipeät.
Maksaako tää operaatio muuten mitään/mitä?Mulla on. Pitäiskö poistattaa ne? Ei ole kivaa kun joskus perseeseen koskee.
Ei kai sen kummemmin kuin muut jutut julkisella.Maksaako tää operaatio muuten mitään/mitä?
Onko sille jotain kriteerejä? "Sinulla ei ole pukamien vuodosta johtuvaa anemiaa, et saa operaatiota, kärsi."