Jaahas... MItäs sitten??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViuhVauh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ViuhVauh

Aktiivinen jäsen
14.07.2006
5 675
0
36
Turkilmas meidät jätti, se keskustelu kuivui siihen...

Nyt näen silmissäni, että tämä keskustelu saa aikaan muutaman sievän supatuksen jonka jälkeen kaikki kaikkoavat omiin peteihinsä jännittämän...
:xmas:

vois olla kyllä aika mennä nukkumaan, huomenna ois aamusta asti menoa joka paikkaan....ensin käyttämään porukoita kaupassa, sitten kuopus neuvolaan, esikko hammashoitajalle ja AATELKAA mennään vapaaehtoisesti anoppilaan käymään :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
vois olla kyllä aika mennä nukkumaan, huomenna ois aamusta asti menoa joka paikkaan....ensin käyttämään porukoita kaupassa, sitten kuopus neuvolaan, esikko hammashoitajalle ja AATELKAA mennään vapaaehtoisesti anoppilaan käymään :kieh:

:o Sä oot aika rohkea :D

Alkuperäinen kirjoittaja seropi:
mä tossa pyykkejä levittelin koneesta ja hetken istun ja tönötän.sain tänään nukkuu 2h päikkäreitä niin ei oikein nukuta...

No sama vika!! Isäntä oli niin "armollinen", et antoi mun nukkua päikkärit... ja ei varppina tee sitä toiste kun mä aamulla nousen hirviönä huutamaan kun väsyttää :D

Ihana mies :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Alkuperäinen kirjoittaja seropi:
mä tossa pyykkejä levittelin koneesta ja hetken istun ja tönötän.sain tänään nukkuu 2h päikkäreitä niin ei oikein nukuta...

No sama vika!! Isäntä oli niin "armollinen", et antoi mun nukkua päikkärit... ja ei varppina tee sitä toiste kun mä aamulla nousen hirviönä huutamaan kun väsyttää :D

Ihana mies :heart:

teki niin tai näin niin aina väärinpäin :laugh: niin se menee.no mulla kostautuu aina noi päiksyt.yleensä niitä en vedä mutta tänään väsytti niin saateristi pvällä...

Yhteistyössä