jaahas, kuinkas moni täällä nussii menkkojenkin aikana?

Ennen sai munaa menkkojenkin aikana, mutta nykyään ei enää ollenkaan. En äijältä enää
turhaan vonkaa. En edes ole hakenut pillereitäkään. Seksielämä loppui lapsen saantiin.
Tosin en enää mieheltäni seksiä halua.
Otetaan sitten yhden illan suhteita, jos munaa tekee mieli. :attn:
 
swing eihän siellä suolessa tietenkään ole kakkaa silloin kun sinne pannaan..ensin hoidetaan sellaiset etukäteiset, eli kakalla käynti jos ei tykkää tehdä täydellistä suolen tyhjennystä.. ja tiesitkö, että ei se kakka siinä luukulla ole tarjolla koko aikaa, vaikka suolessa sitä sontaa olisikin..

noh, joku tykkää, joku ei, itse saan siitä voimakkaampia orgasmeja kuin perus seksistä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siniviuhka:
swing eihän siellä suolessa tietenkään ole kakkaa silloin kun sinne pannaan..ensin hoidetaan sellaiset etukäteiset, eli kakalla käynti jos ei tykkää tehdä täydellistä suolen tyhjennystä.. ja tiesitkö, että ei se kakka siinä luukulla ole tarjolla koko aikaa, vaikka suolessa sitä sontaa olisikin..

noh, joku tykkää, joku ei, itse saan siitä voimakkaampia orgasmeja kuin perus seksistä..
Mä arvasin että sä rupeat selittämään tuollaista :D Toi oli lähinnä tuollainen pikainen toteamus. Sanotaanko nyt sitten vaikka kakkareikä, tai peräreikä, peppureikä, vai mikä se on?
 

Yhteistyössä