jaahas, jaahas, vuosipäivää pukkaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Älkää yllyttäkö.
Emmä tässä läävässä, kun toi parketti on siinä kuosissa, että saan vielä tikkuja hanuriini.

Mutta lauantaina on muutto, ja sitten on niin upee lattiakin, että siinä kyllä kelpais kieriskellä vaikka rypsiöljyssä. Lauantaimakkarasiivu viehkeästi hampaiden välissä.

Palmuja ei kyllä ole, mutta jos pyydän miestä hakemaan sieltä tontin rajalta pari kitukasvuista koivua, ehkä se ajais asian?
(Tosin sitten se vasta joutuisikin paniikissa soittamaan anopilleen :D )
siis en vois kuvitellakkaan mtn viehkeempää kun nainen palloineen kumpuineen öljyttynä pyöriin lattialla(ku mikäki rantautunu valas räpiköiden)ja ah se PAKSU lavvantai makkaran siipales hampaitten välis...kitukasvusten koivujen ympäröimänä ja oisko siä sitten viä hirmustunu anoppikin...siinä heräis kyllä mies kun mies. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Heh, on teillä ajatukset :D
Mutta alkuperäiseen... miten olis joku piknikki sängyssä vaikka (ja yölä ilmasta liikuntaa kun kaivelette muruja altanne lakanoista...)

Ihan hyvä ajatus kyllä. Mutta sekin vaan edellyttää sen että mies sitten tekee ne eväät :/

pizzat kotiinkuljetuksena? tai joku kaveri apuun, joka tois eväät kaupasta?

Mutta alkuperäiseen... miten olis joku piknikki sängyssä vaikka (ja yölä ilmasta liikuntaa kun kaivelette muruja altanne lakanoista...)

Ihan hyvä ajatus kyllä. Mutta sekin vaan edellyttää sen että mies sitten tekee ne eväät :/
nyt vakavoidun ja kysynkin...jos vain saan kysyä niin onko sulla supisteluiden takia noi ässä kiellot ynnä muut leipienteko? on kyllä varmasti raskasta kun ei voi tehä mtn.....vaikka sanoit että miehelläs on sutinata niin ei se sunkaan olo hääppöstä varmaan ole :/ että kaikkee hyvää sulle ja toivotaan että kaikki menee hyvin!!! :)

pizzat kotiinkuljetuksena? tai joku kaveri apuun, joka tois eväät kaupasta?

Noita pitsoja mä voisin harkita taikka sitten tosiaan satsaan vaan meidän hääpäivään. Just kävin syömässä kun mies oli tehnyt ruokaa ja itkuhan mulla tuli kun kiitin miestä kaikesta. Että varmaan se tietää miten paljon meidän yhdessäolo mulle merkkaa...ilman mitään kommervinkkejäkin.

Kiitos kiltti kun jaksoit nähdä vaivaa ja miettiä keinoja :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja butukka:

nyt vakavoidun ja kysynkin...jos vain saan kysyä niin onko sulla supisteluiden takia noi ässä kiellot ynnä muut leipienteko? on kyllä varmasti raskasta kun ei voi tehä mtn.....vaikka sanoit että miehelläs on sutinata niin ei se sunkaan olo hääppöstä varmaan ole :/ että kaikkee hyvää sulle ja toivotaan että kaikki menee hyvin!!! :)

Juu supistuksen tai oikeastaan niiden seurauksena syntyneen avautumisen takia olen saikulla ja ns. pakkolevossa. Eka olin kolme viikkoa saikulla supistuksista, sit pari viikkoa töissä kunnes määrättiin taas saikulle ja pari päivää siitä niin jouduin sairaalaan, jossa olin 1,5 viikkoa. Ja nyt oon ollut kotona levossa vajaa 2 viikkoa.

Onhan tää raskasta, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Tänään ja eilen on ollu vähän huonoja päiviä, joten ei tee yhtään tiukkaa maata sängyssä...muuta en edes jaksais/pystyis.

Kiitoksia sulle ja mä ainakin olen ihan luottavaisin mielin että kaikki päätyy vielä hyvin. Kiitos kiltti kuitenkin myötätunnosta :hug:

Onnea vaan tulevan vuosipäivän johdosta =) :flower:
Mä vähän melkein vielä muistan ne ajat =) ...
Ensiksi tosiaan kuulosti lähes lupaavalta tuo sun teksti, että oot sidottuna sänkyyn, mutta kun heti perään tuli ne kolmen ässän kiellot niin hankala tosiaan mitään keksiä sitten. Jos katsoisitte yhdessä jotain hyvää leffaa, viettäisitte siis illan sillee kylkikyljessä ja hyvää napostellen?

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Onnea vaan tulevan vuosipäivän johdosta =) :flower:
Mä vähän melkein vielä muistan ne ajat =) ...
Ensiksi tosiaan kuulosti lähes lupaavalta tuo sun teksti, että oot sidottuna sänkyyn, mutta kun heti perään tuli ne kolmen ässän kiellot niin hankala tosiaan mitään keksiä sitten. Jos katsoisitte yhdessä jotain hyvää leffaa, viettäisitte siis illan sillee kylkikyljessä ja hyvää napostellen?

Kiitoksia vaan onnitteluista =) . Niin mitkä ajat sä melkein muistat? Ai kun alettiin seukkaamaan vai mitä?

Mä luulen että meen huominen päivä on pelkkää juhlahumua jo siinä kun poitsu tulee vihdoin kotiin. Niin että taidetaan maata koko poppoo kylki kyljessä koko ilta ja toivottavasti myös napostellaan jotain hyvää =)

Alkuperäinen kirjoittaja butukka:

Juu supistuksen tai oikeastaan niiden seurauksena syntyneen avautumisen takia olen saikulla ja ns. pakkolevossa. Eka olin kolme viikkoa saikulla supistuksista, sit pari viikkoa töissä kunnes määrättiin taas saikulle ja pari päivää siitä niin jouduin sairaalaan, jossa olin 1,5 viikkoa. Ja nyt oon ollut kotona levossa vajaa 2 viikkoa.

Onhan tää raskasta, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Tänään ja eilen on ollu vähän huonoja päiviä, joten ei tee yhtään tiukkaa maata sängyssä...muuta en edes jaksais/pystyis.

Kiitoksia sulle ja mä ainakin olen ihan luottavaisin mielin että kaikki päätyy vielä hyvin. Kiitos kiltti kuitenkin myötätunnosta :hug:

voi kurjuus, on tuo kyllä varmasti raskasta kun kokoaika on kamala huoli :( mutta siinä mieles ihana että sulla tosissaan on mies joka tajuaa asian vakavuuden ja hoitaa asiat siellä kotona niin jotta pystyt olemaan siä kotona, jottei tarvi sairaalas maata...se ois kyllä ihan kamlaa!!! :/ tietty senkin kestäis jos ois pakko, mutta mielummin kotona!

Yhteistyössä