Jaaha, pitäis sitten yrittää selvitä pakeista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla ollu yhden miehen kanssa säpinää vaihtelevalla menestyksellä semmoiset rapeat puoli vuotta. Eilen illalla näimme kunnolla pitkästä aikaa, ja mies oli kuin ei huomaisikaan. Yritin jutella, muttei siitä mitään tullut. Mies yksinkertaisesti vain teki kylmästi selväksi sen, ettei paljon kiinnosta. (Lähetellyt vielä perjantaina lässyn lässyn -viestejä)

Vielä ei ole tullut itku, mutta sekin taitaa uhkaavasti lähestyä. Kamalan kurja olo, tämä mies on ehkä ainoa, josta olen tosissani ollut koskaan kiinnostunut ja jonka kanssa haluaisin vakavasti jotain. Oikeastaan aivan mahtava mies. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Apua:
Eti äkkiä joku rebound, saa tuo äijä pois mielestäs ja jatka elämääs. Mä roikun vielä yli kymmenen vuoden takaisessa...

En mä pysty tuollaiseen. Muhun harva mies kolahtaa, mutta tää kolahti sit ja kunnolla. Eipä paljon kiinnosta edes katsella muita. :/

Alkuperäinen kirjoittaja jennuli:
jos sitä vaivasi joku ihan muu juttu... ja oli sit vaan tyly kun oli muuten huonot fiilikset???
:/

Luulis, että se olis sanonut sen tai vähintään pistänyt vaikka tänään jotain viestiä. Mutta ei. Vähän kumma juttu, kun kuitenkin ihan vasta oli niin kiinnostunutta yhä, ja yhtäkkiä käyttäytyy noin viileästi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mie2:
Onko kaksonen horoskoopiltaan? Kuullostaa vahvasti eräältä tutultani.

Ei ole... Eräs temperamenttinen, vahva ja oikukas horoskooppi kylläkin.

skorppari? |O

KYLLÄ.

ne on tommosia. maailma pyörii niitten ympärillä. hankalaa saada selville mitä niitten päässä liikkuu. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Tuttua:
Se piti sua niillä lässynlässyn-viesteillä reservissä, mutta nyt hokannut jonkun namimman kimpaleen

Mutta toi on aika mahdotonta, eihän mua namimpaa kimpaletta olekaan! ;)
Ei vaan voi olla näinkin, mies kun tykkää että naiset kuolaa häntä (tietää olevansa naisten mieleen ja näin ollen valta hänellä ).
Mutta jos vielä tulee jotain viestiä, yritän pysyä lujana, sillä on ollut mun kanssani monta mahdollisuutta, mutta harvemmin osaa käyttää ne. Joten nyt loppu tilaisuudet. Pistetään sille takas samaa viileyttä minultakin.

Yhteistyössä