Jaaha, ottappa tästä sitten selvää... Itkettää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dafyddoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dafyddoo

Vieras
Mies lähti lähikuppilaan kaverinsa kanssa. Kävi välissä käyttämässä koiran pihalla ja sanoi että toinen kaveri, olkoon vaikka Matti, oli soittanut myös että tulee paikalle. Olin et ok. No baari meni 12 kiinni, oon yrittäny siitä asti soittaa, ei vastaa. Naamakirjassa puhuin tälle toiselle kaverille, että tietääkö missä mun mies on. Sanoi että jäi baarin eteen Matin kanssa kun hän lähti.
No laitoin Matille sitten viestiä, että jos olet mun miehen kanssa niin käsketkö soittaa. Vastas ettei ole nähny koko tyyppiä ollenkaan koko päivänä... Olin vähän että mitä. Kuka valehtelee ja ennenkaikkea missä mun mies on ja mitä tekee??

Joku on valehdellut, eli onko se naiskentelemassa jotain akkaa vai mitä helvettiä. Ei vastaa ei...

Voiskos Matilla olla omat syynsä valehdella ettei ole äijää nähnyt - ts. jääkö Matti itse kiinni jollekin baarissa olosta,jos myöntää olleensa miehesi kanssa?

Mä oon myös sitä mieltä, että jos sun miehes ois naisissa tms, olisi varmaan kyllä tajunnut sopia asian Matin kanssa niin että Matti antaa tarvittaessa alibin. Eli Mattia minäkin epäilen enemmän.

Mä uskon, että ovat "Matin" kans ihan vaan kahestaan jatkoilla esim. Matin luona, ja Matti keksi hätävalheen, ettei oo nähny miestäs tänään, ettei kiva ryyppykaveri vaan painu kotiin vaimon kainaloon...;D

Mene nukkumaan ja kysy huomenna missä miehesi oli.Turha sitä on täällä vatkata ja provosoitua toisten mielipiteistä.Levollista yötä ; ) Kaikki on ihan hyvin.