N
"Näin meillä"
Vieras
Mieheni on siis pettänyt suhteemme aikana ainakin kahden eri naisen kanssa, useamman kerran. Tekee paljon reissuja ja no, noinhan sitä vaan voi käydä. Ei ole ollut mtn sen vakavampia, eli ei meidän avioliittoa lopettavia. Olemme olleet jo kauan yhdessä, 8v, naimisissa 5v, hyvin toimeentulevia ja elämme on varsin vakaata ja mukavaa. Teemme paljon asioita eriksemme, esim itse matkustan usein ihan vain itsekseni lomailemaan. Eli vaikka meilä ei olekaan sovittua vapaata suhdetta, niin tavallaan jossain määrin kuitenkin sellainen sanattomasti on sovittu. Enkä nyt tarkoita seksuaalisesti vaan ihan muutoin vapaata. En ole mustasukkainen mieheni tekemisistä ja menemisistä, sillä muutoin saisin olla mustasukkainen koko ajan ja kaikesta, silloin tosin emme kyllä olisi yhdessäkään. Meillä on laaja ystäväpiiri ja elämämme on sosiaalista. Myös oma työni on paljon matkustamista vaativaa ja olen paljon tekemisissä erilaisten ihmisten kanssa. Joten kyllähän noita tilaisuuksia on ollut. Mutta mtn ei ole aiemmin tapahtunut, paitsi nyt. Yhden kerran ja ei kaduta. Oli aivan loistava eikä jäänyt mitään harmiteltavaa.
Muttamutta.. Mieheni onkin toista mieltä, hänestä olen pilannut suhteemme, ja tuhonnut kaiken. Minä, joka olen kaikki nämä vuodet ollut uskollinen ja ollut nostamatta minkäänlaista metakkaa mieheni tempuista. Tiedän ettemme eroa, mutta se miten tämä oma tekoni nyt jotenkin oli suhteellemme totaalinen takaisku tuli aivan yllätyksenä. Tähän asti elämämme on ollut helppoa, mukavaa ja olemme viihtyneet yhdessä, mutta arvostaneet ja kunnioittaneet myös kummankin omaa elämää. Enkä ole kaivannut muutosta. Enkä kaipaa edelleenkään. Mieheni vain jotenkin nyt ei tunnu tajuavan, että elämä jatkuu samalla tavalla. Ei minulla ole mitään tarvetta pettää uudestaan. Se oli se kerta, kivaa oli, siinä se. Toisaalta toivon että mies tajuaisi nyt mitä itse on tehnyt ja lopettaisi myös.
Muttamutta.. Mieheni onkin toista mieltä, hänestä olen pilannut suhteemme, ja tuhonnut kaiken. Minä, joka olen kaikki nämä vuodet ollut uskollinen ja ollut nostamatta minkäänlaista metakkaa mieheni tempuista. Tiedän ettemme eroa, mutta se miten tämä oma tekoni nyt jotenkin oli suhteellemme totaalinen takaisku tuli aivan yllätyksenä. Tähän asti elämämme on ollut helppoa, mukavaa ja olemme viihtyneet yhdessä, mutta arvostaneet ja kunnioittaneet myös kummankin omaa elämää. Enkä ole kaivannut muutosta. Enkä kaipaa edelleenkään. Mieheni vain jotenkin nyt ei tunnu tajuavan, että elämä jatkuu samalla tavalla. Ei minulla ole mitään tarvetta pettää uudestaan. Se oli se kerta, kivaa oli, siinä se. Toisaalta toivon että mies tajuaisi nyt mitä itse on tehnyt ja lopettaisi myös.