Jaaha, mies jäi kiinni, tein itse samat..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Näin meillä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Näin meillä"

Vieras
Mieheni on siis pettänyt suhteemme aikana ainakin kahden eri naisen kanssa, useamman kerran. Tekee paljon reissuja ja no, noinhan sitä vaan voi käydä. Ei ole ollut mtn sen vakavampia, eli ei meidän avioliittoa lopettavia. Olemme olleet jo kauan yhdessä, 8v, naimisissa 5v, hyvin toimeentulevia ja elämme on varsin vakaata ja mukavaa. Teemme paljon asioita eriksemme, esim itse matkustan usein ihan vain itsekseni lomailemaan. Eli vaikka meilä ei olekaan sovittua vapaata suhdetta, niin tavallaan jossain määrin kuitenkin sellainen sanattomasti on sovittu. Enkä nyt tarkoita seksuaalisesti vaan ihan muutoin vapaata. En ole mustasukkainen mieheni tekemisistä ja menemisistä, sillä muutoin saisin olla mustasukkainen koko ajan ja kaikesta, silloin tosin emme kyllä olisi yhdessäkään. Meillä on laaja ystäväpiiri ja elämämme on sosiaalista. Myös oma työni on paljon matkustamista vaativaa ja olen paljon tekemisissä erilaisten ihmisten kanssa. Joten kyllähän noita tilaisuuksia on ollut. Mutta mtn ei ole aiemmin tapahtunut, paitsi nyt. Yhden kerran ja ei kaduta. Oli aivan loistava eikä jäänyt mitään harmiteltavaa.
Muttamutta.. Mieheni onkin toista mieltä, hänestä olen pilannut suhteemme, ja tuhonnut kaiken. Minä, joka olen kaikki nämä vuodet ollut uskollinen ja ollut nostamatta minkäänlaista metakkaa mieheni tempuista. Tiedän ettemme eroa, mutta se miten tämä oma tekoni nyt jotenkin oli suhteellemme totaalinen takaisku tuli aivan yllätyksenä. Tähän asti elämämme on ollut helppoa, mukavaa ja olemme viihtyneet yhdessä, mutta arvostaneet ja kunnioittaneet myös kummankin omaa elämää. Enkä ole kaivannut muutosta. Enkä kaipaa edelleenkään. Mieheni vain jotenkin nyt ei tunnu tajuavan, että elämä jatkuu samalla tavalla. Ei minulla ole mitään tarvetta pettää uudestaan. Se oli se kerta, kivaa oli, siinä se. Toisaalta toivon että mies tajuaisi nyt mitä itse on tehnyt ja lopettaisi myös.

Miehes haluaa sekä syödä että säästää kakkua. On luultavasti ajatellu että kiva kun saa ite kuljeksia ja vaimo oottaa kotona kiltisti. Eiköhän se ajan kanssa tuosta tokene, tai jos ei niin paras ois sit itekkin lopettaa vieraissa punkissa hyppiminen.

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Kauan yhdes??? 8vuotta. Meil menos se 8. Ja mun mielest ei olla oltu kuin hetki.

No muuhun ri kommentoitavaa, tai mies petty kun et ollutkaan vain hänen pauloissaan. Niin siin tuppaa käymään et ei hyväksy toiselle samaa mitä itte tekee.

No mutta sä olet sallinut ton miehellesi, "tottakai" se sitten niin tekee. Ilmeisesti sun mies ei ole antanut sulle lupaa? Siis ette ole suullisesti sopineet vapaasta suhteesta?
Oletuksena siis, että sun mies tietää että sä tiiät? Etkä koskaan ole paheksunut.

No eihän 8v mitenään hurjan pitkä aika ole, mutta ollaan kuitenkin vasta 30 joten onhan se meille jo jotain.. Kuitenkin koko tuo aika oltu todellakin yhdessä, eli alusta alken tiedetty että tää on se juttu. Siksi ehkä vähän ihmetyttääkin nyt tuo mieheni käytös. Joo,toimin tyhmästi itse, olisin voinut jättää väliin, toisaalta ei siitä seuraa mtn ja jäi siihen kertaan, joten jos hänkin toiminut samoin, miksi ottaa niin suurta pulttia tästä? Minua ei vaivaa mieheni syrjähypyt, toki toivon että ne loppuisi tähän ja sillä hyvä, mutta en tosiaan seuraa miestäni ja epäile hänen pettävän joka mahdollinen kerta. Eikä niistä kerroista ole tullut mtn suurta draamaa ja jälkipyykkiä. En vain osaa. Rakastan miestäni ja uskon todella, että me olemme yhdessä vielä vuosikymmentenkin jälkeen, meillä vain on se juttu. En vain nyt tajua tätä..

kamalaa! Siis ukkos on käyny vetelee muita naisia eikä se sua paljon hetkauta, "ihana" "suhde"

Tolleinhan ne ukot jotka pettää tupppaa käyttäytyä, tai toinen vaihtoehto on se että saa siitä tekosyyn lähteä. sanot vaan sille että ku siekin oot hässiny muita niin mullakin on siihen oikaus :D

[QUOTE="Vieras";27779645]No mutta sä olet sallinut ton miehellesi, "tottakai" se sitten niin tekee. Ilmeisesti sun mies ei ole antanut sulle lupaa? Siis ette ole suullisesti sopineet vapaasta suhteesta?
Oletuksena siis, että sun mies tietää että sä tiiät? Etkä koskaan ole paheksunut.[/QUOTE]

Kyllä, mieheni tietää minun tietävän. Ja asiasta on puhuttu ja tietää myös että vaikka en saakaan mitään kohtauksia, niin en pidä asiasta enkä hyväksy hänen tekojaan. Ymmärrän kyllä miksi niin on käynyt. Hänen työnsä yms.. Eli en möskään siksi koe mieheni pettänisiä suhteemme loppumisena, koska tiedän ettei ne merkitse mtn muuta. Mutta kyllä hän tietää minun mielipiteeni. Ja olen kysynyt joskus että mitäs jos minä tekisin samoin, silloin ei näköjän ymmärtänyt. Ehkä asiaan vaikuttaa se, kenen kanssa miä häntä petin, mutta kun ei se ollut mitään muuta, niin miksi ei tajua sitä?

Kyllä on ihmisillä mitä ihmeellisempiä suhdekuvioita. Ihan normaali, toista kunnioittava ja pettämätön parisuhde on ihan vanhanaikaista, vai?

Oikeesti, kuinka kauan tollasta kaunari-elämää jaksaa ennen kun palaa loppuun?

[QUOTE="emilia";27779676]kamalaa! Siis ukkos on käyny vetelee muita naisia eikä se sua paljon hetkauta, "ihana" "suhde"

Tolleinhan ne ukot jotka pettää tupppaa käyttäytyä, tai toinen vaihtoehto on se että saa siitä tekosyyn lähteä. sanot vaan sille että ku siekin oot hässiny muita niin mullakin on siihen oikaus :D[/QUOTE]

No en voi avautua täällä nyt sen tarkemmin, mutta tietyistä syistä ei nuo mieheni tekoset hetkauta ehkä niin paljon kuin toisenlaisessa suhteessa/tilanteessa. Toki olisin iloisempi jos mieheni ei näin olisi toiminut. Mutta ei meidän suhde niihin kertoihin kaadu. Eikä tähän minunkaan kertaani. Mutta josko mies nyt tajuaisi itsekin lopettaa!?

[QUOTE="Näin meillä";27779733]No en voi avautua täällä nyt sen tarkemmin, mutta tietyistä syistä ei nuo mieheni tekoset hetkauta ehkä niin paljon kuin toisenlaisessa suhteessa/tilanteessa. Toki olisin iloisempi jos mieheni ei näin olisi toiminut. Mutta ei meidän suhde niihin kertoihin kaadu. Eikä tähän minunkaan kertaani. Mutta josko mies nyt tajuaisi itsekin lopettaa!?[/QUOTE]

Mikä ammatti antaa syyn pettämiselle? Laulaja? näyttelijä? hunks-tanssija? Minusta ei mikään, enkä tuollaisten matkaan lähtisikään.

Alkuperäinen kirjoittaja elämä on valintoja;27779710:
Kyllä on ihmisillä mitä ihmeellisempiä suhdekuvioita. Ihan normaali, toista kunnioittava ja pettämätön parisuhde on ihan vanhanaikaista, vai?

Oikeesti, kuinka kauan tollasta kaunari-elämää jaksaa ennen kun palaa loppuun?

Kaunari-elämää? XD
Meillä on ihan normaali parisuhde -meidän mielestä. Tehdään paljon töitä, matkustellaan paljon ja eletään niin kuin mielestäni olen aina halunnut. Elämä on oikeasti aivan loistavasti. Nuo nyt ovat asioita joita sattunut vuosien aikana, ja nyt tämä minun tekemiseni. Aika pientä kuitenkin kun vertaa kaikkeen muuhun elämäämme.
Meillä on kaikki mitä elämältä on aina haluttu, joten en ole palamassa loppuun näiden asioiden takia. Lähinnä vain ihmetytti tuo mieheni reaktio, joka oli jotain muuta kuin olin odottanut.

Kuulostaapa ällöttävältä; "noinhan sitä vaan voi käydä". Kyllä jokainen pystyy itse päättämään käykö noin vai ei! Jos käy niin miksi edes mennä naimisiin kenenkään kanssa. Vapaa on silloin kun on vapaa. Pettäminen satuttaa sinuakin! Sen myöntäminen on varmasti vaikeaa. Ainakin se kovettaa ihmistä ja kovuus on tuskin kovin tavoiteltava ominaisuus!

[QUOTE="...";27779761]Mikä ammatti antaa syyn pettämiselle? Laulaja? näyttelijä? hunks-tanssija? Minusta ei mikään, enkä tuollaisten matkaan lähtisikään.[/QUOTE]

Mikään ei anna syytä pettää, oli ammatti sitten mikä tahansa, mutta antaa ehkä syyn ymmärtää hiukan paremmin.

Oletko sinisilmäinen vai muuten vaan tyhmä? Läheisriippuvainen vai oletko mieltynyt teidän yhteiseen hyvin toimentulevaan elämään?
Mä en katselisi pettävää ukkoa päivääkään. Ja jos nyt jostain syystä pettäisin siippaa, en varmanakaan sitä hälle paljastaisi.

Todellakin ihme elämää teillä, jota en käsitä, eikä minun edes tarvitse käsittää.

[QUOTE="Näin meillä";27779793]Kaunari-elämää? XD
Meillä on ihan normaali parisuhde -meidän mielestä. Tehdään paljon töitä, matkustellaan paljon ja eletään niin kuin mielestäni olen aina halunnut. Elämä on oikeasti aivan loistavasti. Nuo nyt ovat asioita joita sattunut vuosien aikana, ja nyt tämä minun tekemiseni. Aika pientä kuitenkin kun vertaa kaikkeen muuhun elämäämme.
Meillä on kaikki mitä elämältä on aina haluttu, joten en ole palamassa loppuun näiden asioiden takia. Lähinnä vain ihmetytti tuo mieheni reaktio, joka oli jotain muuta kuin olin odottanut.[/QUOTE]

Minusta parisuhteesi ei kuulosta normaalilta, eikä elämäsi loistavalta. En kyllä vaihtais paikkoja kanssasi, vaikka satuttekin matkustelemaan (vau) :)

Alkuperäinen kirjoittaja KääKKä de la KääKKä;27779843:
Oletko sinisilmäinen vai muuten vaan tyhmä? Läheisriippuvainen vai oletko mieltynyt teidän yhteiseen hyvin toimentulevaan elämään?
Mä en katselisi pettävää ukkoa päivääkään. Ja jos nyt jostain syystä pettäisin siippaa, en varmanakaan sitä hälle paljastaisi.

Todellakin ihme elämää teillä, jota en käsitä, eikä minun edes tarvitse käsittää.

Sinisilmäinen, tyhmä enkä läheisriippuvainen ole ollenkaan. Olen oikeastaan varsin tyytväinen siihen , ettei minun todellakaan tarvitse viettää päiviäni kotona lasten kanssa eikä klo 16 töiden jälkeen kotiin palaavan miehen kanssa. Saan tulla, mennä ja tehdä asioita aivan oman mieleni mukaan. Mutta toisin kuin sinkkuna, nyt ei tarvitse haaskata aikaa enää sen mr oikean etsimiseen. Ja toki, olen kyllä erittäin mieltynyt meidän elintasoon, se kun on paljon keskivertoa parempi. .
Mutta tiedän myös, ettei se elämä japarisuhde ole aina niin täydellistä niilläkään pariskunnilla, jotka ovat muka täydellisessä avioliitossa, jossa molemmat kunnioittavat toisiansa eivätkä ikimaailmassa pettäisi. Niin ruusuinen kuva minullakaan ei setään elämästä ole.
Se mikä sopii meille, ei sovi kaikille.

Yhteistyössä