Jaaha, meidän aamu alkaa näköjään päivystyskäynnillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En jaksanut tankata koko ketjua läpi, kenties joku muu jo sanoi tämän: mikäli koira puree niin, että iho menee yhtään rikki, niin se on aina lääkärireissun paikka. Koiran suussa on niin huikeat bakteerit, että se on lähes poikkeuksetta antibioottikuuri ja jäykkäkouristusrokotteen mahdollinen tehoste.

Googletelkaas nyt vähän niitä eläimen puremia, niin toteatte saman.

Mä en kyllä uskaltais pitää koiraa, joka purrut ihmistä, oli sitten yseessä lapsi tai aikuinen. Onneksi meidän koira rakastaa lapsia, suojelee heitä, ikinä ei voisi vahingoittaa. Ja on meilläkin lapset retuttaneet, satuttaneet ja vaikka mitä tehneet koiralle, kielloista huolimatta, mutta ikinä ei koira ole edes ärähtänyt lapselle.

Ei herraisä mikä hirviökakara. En kannata ruumiillista kuritusta, mutta tuollaista lasta varmaan kopauttaisin lelulla ja kysyisin, että oisko susta kivaa jos sua pyydettäis tälleen leikkimään?

Ei todellakaan normaalia käytöstä tuonikäseltä lapselta kiusata eläimiä, oireilua jostakin. Ottaisin puheeksi neuvolassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Ja tää on toinen kerta vasta kun tytölle tuli edes minkää sortin jälkeä, yleensä toi koira vaan haukkuu ja murisee vastaavassa tilanteessa, ja se on riittänyt likalle muistutukseks ettei kiusata, mut ei näköjään tällä kertaa.

Vasta toinen kerta? :o Jep jep.

ei jumalauta miten jotku asettaa koiransa lapsen edelle?? :kieh:

Niinpä. Ei helvata sentään! :o Ja valkoisia jälkiä, jotka häviävät puolessa tunnissa ei edes lasketa... huh huh.

Siis ap eka oli ihan pulassa, miten saa lapsen uskomaan, kun se AINA kiusaa koiraa, mutta lopussa ei enää ongelmaa ollutkaan, koska ei sitä nyt paljon kiusatakaan, ja kohta jo muutetaan isompaan asuntoonkin?! Menikö multa nyt jotain ohi?
Mun lapsi ei koiria kiusaa tai mätki, mutta leikkiessä on muutaman kerran ollut liian "raju".
Ongelma meillä on se, että koira on isovanhempien, ja niitten mielestä on ihan ok, jos koira tälläisessä tapauksessa puraisee lasta. Siis ovat sanoneet, että jos se sitten puree, niin on turha valittaa.
Ja mun mielestä tuo on ehdottoman väärin sanottu, mutten tiedä miten asiaan puuttuisin, kun koira on heidän, enkä itse sitä kouluta.

Yhteistyössä