jaaha,joutuu mies sitten taas kuukauden jännätä olenko raskaana...oma on vikansa

:D meillä ei siis muuta ehkäisyä ole kun kondomi ja sehän ottaa sen sitten pois ja ja ja,lopputuloksen tiiättekin =)

Olen sanonut että mua ei haittaa yhtään jos "vahinko" käy mutta sitten on turha itkeä ettei haluaisi lasta,on näin siis sanonut.Kumma vaan kun ei saa soitettua aikaa sterilisaatioon,vaikka se on meillä seuraava askel ehkäisyn suhteen.Hmph.
 
e
Alkuperäinen kirjoittaja ee:
Toivottavasti tää on huono vitsi. Joo, kyllä tän täytyy olla. Ei kukaan voi olla noin tyhmä. Vaikka taitaa olla vakka kantensa löytänyt...
Peesi... joukossa tyhmyys tiivistyy, tyhmien joukossa vielä tavallistakin enemmän.
 
f
Niin, meillä ei ole edes mitään ehkäisyä käytetty 5 vuoteen , paitsi keskeytettyä ja varmoja päiviä.
Nyt ollaan menty ihan loppuun asti eikä vauvaa vaan kuulu.
On se niin väärin !!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuulis:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Jos miehesi salaa haluaakin vaavin...? ;)
Tää mullekkin tuli mieleen.. =)
Mä vähän luulen kanssa että se jossain alitajunnassa haluiskin vielä,ja tykkäsi ehkä että se tapahtuisi ei niin suunnitellusti,en mä tiedä:)En ole painostanut ikinä ,sanonut vaan että hyväksyn hänen päätöksensä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Miksi ihmeessä se sitä kumia käyttää ollenkaan jos ei pelaa sen kanssa loppuun asti?
Tätä varmaan kannattais kysyä siltä mieheltä.

Meillä tehtäis varmaan ihan samallalailla, jos kuparikierukka ei olisi käynyt mulle ja ehkäisyasiat hoituneet sillä. Mulle ei sovi mikään hormoniehkäisy, joten mitään muita vaihtoehtojakaan ei jää. Sterilisaatioon en mene niin kauan kun itse vielä haluan lapsia, miehen haluista viis. Huolehtikoon itse että niitä ei tule, jos ei halua. En rupea sen takia kärsimään niistä helvetillisistä sivuvaikutuksista, mitä mulle pillereistä tuli.
 
IhanaValo
Joko mies on vähän tyhmä tai välinpitämätön..tai sit se haluaakin sen vauvan eikä osaa sitä sanoa. Tosin, miksi ees vaivautua sillon kumin kans leikkimään ollenkaan..?
 
vieras
Eikös miehen sterilisaationkin jälkeen pitä jonkun aikaa käyttää jotain muuta ehkäisyä?
Siittiöitä voi silti aluksi tulla.
"Kuopillisen" voi aina viedä tutkittavaksi niin tietää sitten koska ei ole enää nesteessä siittiöitä.
 

Yhteistyössä