Jaah, äitiltä tuli viesti että on tulossa käymään....

Mies on töissä... Kummallista äitin tänne tulo siksi että yleensä on sängyssä tähän aikaan ja toisekseen se ei niin hirveän usein vieraile täällä...

Ite en nukkumaan laita, nukuin jo päivällä, nyt yö aikaa rellestää. Jos lähen kapakkaan niin tuleekhan se perässä? :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mies on töissä... Kummallista äitin tänne tulo siksi että yleensä on sängyssä tähän aikaan ja toisekseen se ei niin hirveän usein vieraile täällä...

Ite en nukkumaan laita, nukuin jo päivällä, nyt yö aikaa rellestää. Jos lähen kapakkaan niin tuleekhan se perässä? :saint:
Kokeile :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mies on töissä... Kummallista äitin tänne tulo siksi että yleensä on sängyssä tähän aikaan ja toisekseen se ei niin hirveän usein vieraile täällä...

Ite en nukkumaan laita, nukuin jo päivällä, nyt yö aikaa rellestää. Jos lähen kapakkaan niin tuleekhan se perässä? :saint:
Ei auta muu ku kokeilla :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Mie oon taas tosikko, mutta minusta tässä ei oo mitään hauskaa :/
Periaatteessa ei olekaan, koska läheiset on oikeesti tulleet katsomaan että miten voit ja ovat huolissaan. Mutta hauskaa tässä on se, että he jäävät sinne tuijottamaan mitä ap tekee kotonaan. Tuntuu hullulta! Näen silmissäni rivin äitejä ja siskoja istuvan soffalla naama peruslukemilla ja yks dokaa tai tekee mitä hyvänsä??

Tämän hetken tilanne on huvittava ;)
kokonais tilanne Ei
:|
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Catwoman:
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Mie oon taas tosikko, mutta minusta tässä ei oo mitään hauskaa :/
Periaatteessa ei olekaan, koska läheiset on oikeesti tulleet katsomaan että miten voit ja ovat huolissaan. Mutta hauskaa tässä on se, että he jäävät sinne tuijottamaan mitä ap tekee kotonaan. Tuntuu hullulta! Näen silmissäni rivin äitejä ja siskoja istuvan soffalla naama peruslukemilla ja yks dokaa tai tekee mitä hyvänsä??

Tämän hetken tilanne on huvittava ;)
kokonais tilanne Ei
:|
Peesi!

 
äiti itsekin
Kyllä minäkin olisin huolissani tyttärestäni, jos sillä olisi elämä yhtä sekaisin kuin sinulla!! Jos vain itsekin olet äiti, pitäisi sinun tosiaan tajuta miten pilaat perheesi elämäsi kaikilla aineilla!! Jos olisin sinun äitisi raahaisin sinut pakkohoitoon, niin paljon sinusta välittäisin!! Istuisin vierelläsi yöt ja päivät ja tekisin kaikkeni, että tulisit kuntoon!!!
 
Kahvit keitin ja kysyinki äitiltä tahtoisko se terästystä sekaan ettei olis niin tylsää mut ei kelvannu. Toinen sisko syö sämpylää ja toinen kattoo silmät pallona. Kotosalla olen aina kulkenu pitkähihasissa paidoissa ku äiti ei halua nähä minun tatuointeja, nyt mulla on päällä toppi... jihuu... :LOL: Äiti tuijottaa vieläki siruunailmeellä minua. :D

Kas ku meillä ei äiti ole siskoillein koskaan kertonu mikä olen naisiani, pitäneet minua kunnon ihmisenä. Nyt sitte ku tuo toinen sisko oli täällä viikolla selvitin sille vähän totuutta asioista niin se oli äiteelle siitä suuttunu ku on valehellu niille. No sitte äitee oli vetäny herneet nenuun ja raahasi ne tänne kattomaan minua ettei sen tartte selittää mitään ja että tulee varmasti kerralla selväksi mikä olen.

 
Kuules nyt
Sulla on välittäviä läheisiä, jotka varmaan ovat susta tosi huolissaan,omalla sua ärsyttävällä tavallaan.

Mikset pysty ryhdistäytymään, kun sulla on tuore mies, läheisiä ja elämä? Sä pystyt muuttua ja muuttaa elämääs, jos tosissaan tahdot.

Mutta et sä tahdo, kun hillut vielä siellä Kemissä, etkä toisella puolella Suomea vanhojen kamujen ja vanhan elämän ulottumattomissa vaikka anonymiteetin turvin.

Miks ihmeessä sä et ryhdistäydy? Sä vaan keksit tekosyitä, kuten paha olo.


Ja tosissaan sori, mutta oli nyt pakko sanoo suoriks. Itsesäälikin katos on sairautta, siitä se sullakin paljolti lähtee!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kuules nyt:
Sulla on välittäviä läheisiä, jotka varmaan ovat susta tosi huolissaan,omalla sua ärsyttävällä tavallaan.

Mikset pysty ryhdistäytymään, kun sulla on tuore mies, läheisiä ja elämä? Sä pystyt muuttua ja muuttaa elämääs, jos tosissaan tahdot.

Mutta et sä tahdo, kun hillut vielä siellä Kemissä, etkä toisella puolella Suomea vanhojen kamujen ja vanhan elämän ulottumattomissa vaikka anonymiteetin turvin.

Miks ihmeessä sä et ryhdistäydy? Sä vaan keksit tekosyitä, kuten paha olo.


Ja tosissaan sori, mutta oli nyt pakko sanoo suoriks. Itsesäälikin katos on sairautta, siitä se sullakin paljolti lähtee!!

Enpä juurikaan sääli itteäni. Voitaispa vaihtaa osia päiväksi, tietäisit miksi en ryhdistäydy. Tai vaikka sen teenki siitä on hemmetin lyhyt matka helvettiin taas...
 
Kuules nyt
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuules nyt:
Sulla on välittäviä läheisiä, jotka varmaan ovat susta tosi huolissaan,omalla sua ärsyttävällä tavallaan.

Mikset pysty ryhdistäytymään, kun sulla on tuore mies, läheisiä ja elämä? Sä pystyt muuttua ja muuttaa elämääs, jos tosissaan tahdot.

Mutta et sä tahdo, kun hillut vielä siellä Kemissä, etkä toisella puolella Suomea vanhojen kamujen ja vanhan elämän ulottumattomissa vaikka anonymiteetin turvin.

Miks ihmeessä sä et ryhdistäydy? Sä vaan keksit tekosyitä, kuten paha olo.


Ja tosissaan sori, mutta oli nyt pakko sanoo suoriks. Itsesäälikin katos on sairautta, siitä se sullakin paljolti lähtee!!

Enpä juurikaan sääli itteäni. Voitaispa vaihtaa osia päiväksi, tietäisit miksi en ryhdistäydy. Tai vaikka sen teenki siitä on hemmetin lyhyt matka helvettiin taas...
Kaiken pahan voi jättää taakseen, jos tosissaan haluaa.

Lapsen kuoleman suru puolestaan ei äidiltä koskaan häviä, mut voisitko käyä jutteleen jossain asiasta ja samalla koko sun elämästä?

Tuntuu niin turhalta, et ihmiselämä menee tollaseen ku sulla.

 

Yhteistyössä