H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kati:Hienot nimet =)
Paprica olis sopinu myösmä jotenki totuin siihen nimeen/sanaan että olis käynyt kyllä ihan nimeksikin
![]()
Saas nähdä kuinka moni muu tottui siihen ja kohta saadaan lukea väestörekisterin sivuilta että niitä on kastettu kasapäin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja höh:sulla tuli kirjoitusvirhe ap alussa: Ellen
Alkuperäinen kirjoittaja no minä:Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:Kiva nimi. Onnea :flower:
Meidän prinsessasta tuli Elli.![]()
Elli on hyväOnnea myös toiselle nimen saajalle. Mutta mikä ihme ihmiset ajaa antamaan prinsessanimiä lapsilleen. Sellaisia hattaran hajuisia ja näköisiä. Mua hieman jopa yököttää moinen söpöstely, joka sitten on kivaa kun tytär osoittautuu rekkakuski lesboksi ja ajaa kaljuksi jottei tarvi rekan ratin takaa usein suihkuun loikkia. Anteeksi, kauhea kärjistys. En vain millään tajua noita ylipinkkejäsöpöstelyihanaaihanaapuspus-nimiä. Sori.
Alkuperäinen kirjoittaja M:Alkuperäinen kirjoittaja no minä:Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:Kiva nimi. Onnea :flower:
Elli on hyväOnnea myös toiselle nimen saajalle. Mutta mikä ihme ihmiset ajaa antamaan prinsessanimiä lapsilleen. Sellaisia hattaran hajuisia ja näköisiä. Mua hieman jopa yököttää moinen söpöstely, joka sitten on kivaa kun tytär osoittautuu rekkakuski lesboksi ja ajaa kaljuksi jottei tarvi rekan ratin takaa usein suihkuun loikkia. Anteeksi, kauhea kärjistys. En vain millään tajua noita ylipinkkejäsöpöstelyihanaaihanaapuspus-nimiä. Sori.
Meinaat että pitäisi valmiiksi antaa lapselle ruma nimi jos siitä sattuisi tulemaan rekklesbo?
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Alkuperäinen kirjoittaja no minä:Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:Kiva nimi. Onnea :flower:
Nii, sen nimenhän onkin tarkotus sit suunnata se lapsen elämä. Mitäs mieltä olet rekkakuskin nimestä Jasmin? Pitäiskö hänen vaihtaa alaa?
BV:n lapsella on nätti nimi! Ja Ellillä myös!
Muuten, mulle tuli just vahva tunne että sä saat tytön. Tapaan olla oikeassa!Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Kaunis nimi, musta Vanessa on aivan ihana! :heart: Onnea! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Muuten, mulle tuli just vahva tunne että sä saat tytön. Tapaan olla oikeassa!Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Kaunis nimi, musta Vanessa on aivan ihana! :heart: Onnea! :flower:
Noh, mulla kahden IHAN SELVÄN poikamasun tuloksena kaksi tytärtä.Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Muuten, mulle tuli just vahva tunne että sä saat tytön. Tapaan olla oikeassa!Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Kaunis nimi, musta Vanessa on aivan ihana! :heart: Onnea! :flower:
Jännää.. siis KAIKKI on veikannu poikaa, paitsi ultraaja ja nyt eilen yks tuttu.. =) Mutta joo, nää pojan veikkaajat on nähneet mun mahan muodosta että ihan selkee poika tulossa, ihan niinkuin Miljankin kohdalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Sointuva kokonaisuus, nätit nimet
Onnea Pap...eiku Vanessalle :flower: :heart:
Missä tynnyrissä jotkut elää, jos nimet Elle ja Vanessa on jotenkin outoja ja "onks se muka nimi?"- tyylisiä?![]()
![]()
Juu, edelleenkään en omalleni laittais.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Sointuva kokonaisuus, nätit nimet
Missä tynnyrissä jotkut elää, jos nimet Elle ja Vanessa on jotenkin outoja ja "onks se muka nimi?"- tyylisiä?![]()
![]()
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1243699#m13554599
mielipide saa tietysti muuttua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Noh, nimiä muiden joukossa. Olit kuitenkin sen verran tullut järkiis, että ymmärsit jättää Ceet pois.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Juu, edelleenkään en omalleni laittais.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Sointuva kokonaisuus, nätit nimet
![]()
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1243699#m13554599
mielipide saa tietysti muuttua![]()
Vanessa Elle Amanda on silti sointuva ja kaunis nimikokonaisuus.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Noh, nimiä muiden joukossa. Olit kuitenkin sen verran tullut järkiis, että ymmärsit jättää Ceet pois.
Mut voihan sen vielä vaihtaa :saint: Nimen siis![]()