V
v
Vieras
Saanko kysyä, onko teistä jompikumpi ulkomaalainen, siis kun on kerran vierasperäinen nimi lapsella? Kaunis nimi silti, ei siinä mitään. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Kaunis nimi. :heart:
Onnea Vanessalle!
Tykkään kun itsekin olen ajatellut, että jos toinen tyttö jossain vaiheessa tulee hänestä vois tulla Vanessa :saint:
Jaa... meilläkö samantyylinen nimimaku
:snotty:
Terkut Jessicalle :wave:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Ja lempinimi Vanu kun aikanaan menee kouluun?? Sori.
Alkuperäinen kirjoittaja lilli:mä en ikinä antais mitään Vanessaa nimeksi. Mut kaikki tekee niinku tykkää.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Saanko kysyä, onko teistä jompikumpi ulkomaalainen, siis kun on kerran vierasperäinen nimi lapsella? Kaunis nimi silti, ei siinä mitään.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:Onnea nimestä. Teillä on sit molemmat sun nimellä?![]()
Joo,en mä jaksanut noita miehen nimelle laittaa=)
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:Kiva nimi. Onnea :flower:
Meidän prinsessasta tuli Elli.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:Onnea nimestä. Teillä on sit molemmat sun nimellä?![]()
Joo,en mä jaksanut noita miehen nimelle laittaa=)
tiesit jo ekan aikana että ero tulee?
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Meenkin suvussa on yks Vanessa. Onnea.
(ei se sit ollutkaan se Nicola Kyllikki?)