"Ja tuossa on vielä yksi syy miksei meille osteta trampoliinia!"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jooh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jooh

Vieras
Sanoi mies kun katseli naapurin pihalla kukoistavaa nuorta lempeä...

Ajatteli kai että trampoliini lisää nuorten lemmekkyyttä.

Ja ihan oikein pelätäkin kun meidän lapset on jo 1v ja 3v, kyllähän ne kohta jo alkaa tyttäjöjen kanssa touhuamaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja jooh:
Sanoi mies kun katseli naapurin pihalla kukoistavaa nuorta lempeä...

Ajatteli kai että trampoliini lisää nuorten lemmekkyyttä.

Ja ihan oikein pelätäkin kun meidän lapset on jo 1v ja 3v, kyllähän ne kohta jo alkaa tyttäjöjen kanssa touhuamaan :D

Huh, kun hieno sanakin eksynyt mukaan :D siis tyttöjen!

Trampoliini on aika tyhmä jos siinä ei kerran saa kuin yksi kerrallaan hyppiä. Mitä kivaa siinä on seisoa vieressä ja katsoa kun toinen pomppii ja kinuta vuoroaan.
Itse henk.koht tykkään hyppiä trampoliinilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Meillä syy on se, että pilaa nurmikon ja nurmikon leikkaaminenkin on hankalampaa "vai aiotko itse tulla siirtelemään sitä". :laugh: :laugh:

Meillä nurtsi kasvaa trampoliinin alla jostain syystä paremmin kuin muualla :D Liekö syynä se, että musta kangas antaa alle enemmän lämpöä, en tiiä, mutta ruoho kukoistaa siellä. 14v:kin muuten siirtelee sitä ruohoa leikatessaan ihan yksin, ja meidän trampoliini on kuitenkin isoimmasta päästä.

Meillä hankkimattomuuden syy on, että pojan serkku 8v. mursi viime kesänä lantionsa lennettyään ulos trampasta. Lisäksi olen nähnyt töissä tarpeeksi trampan vammauttamia. Ei kiitos meille! Mutta tietysti jokaisen oma päätös. Onneksi meidän 5v. ei ole mitenkään kiinnostunut, niin ei ole tarvinnut asiasta vielä kummemmin tapella. kylässä on vähän saanut kokeilla, mutta ei innostunut.

Yhteistyössä