Ja tämmöistä miestä vielä pitää rakastaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippäliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippäliini

Vieras
Luin tuota äitienpäivä ketjua,jonne kirjoitin itsekin:)
Pistää oikein vihaksi kuinka TYHMIÄ Suomalaiset miehet todellakin on,vai onko kasvatus kotona nyt pielessä:(
Siis aivan kamalaa kun suurimman osan miehet on sanoneet lastensa äidille,
naiselle jonka he itse on siittäneet raskaaksi,nainen joka rakkaudesta synnyttää lapsen eikä taaskaan valita.
Vaan mitä tekee mies äitienpäivänä:(
*et sinä minun äitini ole*
Ja sitten kuitenkin on pakko kiertää miehen mummot ja miehen äiti toki komeiden kukkakimppujen kera,
vaan mitä taas itsekeskeinen mies tekee kun täytyy mennä naisen puolen äitejä tervehtimään
*ei ne minulle kuulu,ei ole minun sukua*
ja ei todellakaan lähde mihinkään,pahimmassa tapauksessa karkaa kuppilaan:(

Ja siteen naiset taas itkee:(
Vaan kun tulee isänpäivä,siitä hehkutetaan etukäteen ja tokihan nyt meidän naisten pitää miehiämme/lapsen isää muistaa sillä onhan hän sentään ISÄ

Halusin vain kirjoittaaa,että koska te huonon kohtelun saaneet naiset tajuatte tehdä myös saman miehellenne?

Tuntuu vain niin kamalan pahalta kun tuommoisia luuserimiehiä sitten vielä pitää rakastaa ja palvoa mutta nainen ei kunnioitusta saa edes äitienpäivänä:(

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
95% suomalaisista naisista ottaa ÄIDIN roolin parisuhteessa, ja katsovat äitien tapaan uskomattoman määrän paskaa sormiensa läpi, siis MIEHILTÄÄN. Ei mulla muuta.

Tuo on kyllä totta, ei mulla muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja äippäliini:
Niin,mieheni kanssa luettiin noita juttuja ja kieltämättä mieheni järkyttyi kuinka sikoja miehiä onkaan:(

mikä sellanen ketju,laittakaas linkkiä haluaisin lukee ja jos vaik tol äijälle näyttää!!!

95% suomalaisista naisista ottaa ÄIDIN roolin parisuhteessa, ja katsovat äitien tapaan uskomattoman määrän paskaa sormiensa läpi, siis MIEHILTÄÄN. Ei mulla muuta.

Naulan kantaan! Mä en voi ymmärtää naisia, jotka uhraa elämänsä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin,mieheni kanssa luettiin noita juttuja ja kieltämättä mieheni järkyttyi kuinka sikoja miehiä onkaan:(

mikä sellanen ketju,laittakaas linkkiä haluaisin lukee ja jos vaik tol äijälle näyttää!!!

Se on tuossa ylhäällä nostona Kaksplus keskustelu.

Ja sit ihmetellään, että mihin on mennyt seksi ja intohimo... :whistle: Kuinka moni nyt äitiänsä tahtoo? Tai kuinka moni nainen haluaa keskenkasvuista... Pitää voida kunnioittaa miestä, että viittisin puuhastella sen kaa.

Tuo 95% kuulostaa minusta kyllä roimalta liioittelulta, ei minullakaan muuta.

OMG!!!!

Minua rupesi ihan suuttuttamaan ja ärsyttämään noiden alistuneiden akkojen vuoksi. :headwall:
Minä en ainakaan osaisi rakastaa noin itsekästä äijää, en todellakaan. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
OMG!!!!

Minua rupesi ihan suuttuttamaan ja ärsyttämään noiden alistuneiden akkojen vuoksi. :headwall:

Mitä tuolle sitten pitäis tehdä? Väkipakolla vaatia miestä muistamaan äitienpäivänä? Tuskin siitä sellaisenaan kauheesti nauttisin. En mä miestäni jätä siks, että se pilaa multa yhden, mulle tärkeän, päivän vuodessa. Ehkä olen alistunut, mutta mä rakastan miestäni siitä huolimatta, että sille mun merkkipäivät ei ole tärkeitä ja se pahottaa mun mielen jättämällä ne kokonaan huomioimatta.
Niin se vaan menee,että toiset on antajia ja toiset saajia. Meillä nyt näin päin. Mä nautin lahjojen ostamisesta ja ilon tuottamisesta toisille, miehelle taas kaikki merkkipäivät aiheuttavat hirveän stressin, kun ei osaa ostaa mitään. Tosin mulle olis äitienpäivänä riittänyt halaus ja onnittelu, mut se sit meni niin kuin meni ja vietin sen kaksin vauvan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja mouse73:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
OMG!!!!

Mitä tuolle sitten pitäis tehdä? Väkipakolla vaatia miestä muistamaan äitienpäivänä? Tuskin siitä sellaisenaan kauheesti nauttisin. En mä miestäni jätä siks, että se pilaa multa yhden, mulle tärkeän, päivän vuodessa. Ehkä olen alistunut, mutta mä rakastan miestäni siitä huolimatta, että sille mun merkkipäivät ei ole tärkeitä ja se pahottaa mun mielen jättämällä ne kokonaan huomioimatta.
Niin se vaan menee,että toiset on antajia ja toiset saajia. Meillä nyt näin päin. Mä nautin lahjojen ostamisesta ja ilon tuottamisesta toisille, miehelle taas kaikki merkkipäivät aiheuttavat hirveän stressin, kun ei osaa ostaa mitään. Tosin mulle olis äitienpäivänä riittänyt halaus ja onnittelu, mut se sit meni niin kuin meni ja vietin sen kaksin vauvan kanssa.

:o Vai on toiset antajia ja toiset saajia? Kyl hyvässä parisuhteessa antaminen ja saaminen toimii molempiin suuntiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
:o Vai on toiset antajia ja toiset saajia? Kyl hyvässä parisuhteessa antaminen ja saaminen toimii molempiin suuntiin.

Juuri näin:) tasa-arvo se on suhteessakin oltava myös muulloinkin kun on ne ISÄNPÄIVÄT jotka on pakko juhlia.
En ketään nyt ole pyytänyt siksi eroamaan että te ette osaa toteuttaa tasa-arvoa suhteessanne,mutta se kuinkapaljon tämä teitä satuttaa.Kovin on satuttavi tarinoita meinaan tuossa ylhäällä:(
Ja ihan siksi kun kuitenkin äitienpäivä onkin vain miehen äidille ja miehen mummoille onhan he sentään ÄITEJÄ,mutta muut jääkin unholaan:(
Sama kun isänpäivä tulee niin johan mies on vaatimassa muistamista:(
Onhan nyt sentään isänpäivä.
Mutta kertoohan se suhteesta paljon jos mies puolisoaan näin huonosti kohtelee,mutta taitaa sitten nämä naiset itse valita osansa ja nauttia olostaan niin nyrkin kuin hellan välissä.

Luin tuota äitienpäivä ketjua,jonne kirjoitin itsekin:)
Pistää oikein vihaksi kuinka TYHMIÄ Suomalaiset miehet todellakin on,vai onko kasvatus kotona nyt pielessä:(

Minäpä otin ulkomaalaisen miehen :D ja aina on muistettu äitienpäivänä.

Tosin tiedän ystävieni suomalaisten miestenkin heitä muistavan eli ei se siitä oo kiinni.

Ja oon tismalleen samaa mieltä kuin KKK.

Me olemme eronneet juopotelevan mieheni kanssa. Aika ison määrän paskaa otin vastaan ennen kuin sitten pääsin lähtemään.

Minusta minut ajettiin siihen äidin rooliin, ex-miehelle sanoinkin että ei mikään ihme että minusta tuli näin nuiva kun jouduin aikuistumaan molempien puolesta.

Kääntöpuolihan tälle on tuo tytär jonka takia yritin aina kuitenkin. Viime yönä heräsi itkemään isänsä perään :(

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Totta kai toimii. Mut merkkipäivien muistamisessa se menee meillä näin. Muilla elämän alueilla mun mies myös antaa eikä vaan saa.Ei se ihan läpeensä paha ole. :)

Yhteistyössä