Ja taas!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChiChi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ChiChi

Aktiivinen jäsen
28.04.2007
1 291
0
36
Mä taisin kirjoittaa tästä joskus aikaisemminkin... Mutta kun mua niin ottaa päähän!! |O

Unohdin eilen illalla nukkumaan mennessä laittaa puhelimen äänettömälle/kiinni, ja eikö se sitten soi kahdelta yöllä. Kaveri soittaa. Herään ja painan sitä hiljennys-nappia. Puhelin soi taas, heti perään. Painan uudestaan hiljennystä. Ja taas se soi. Nyt lyön luurin korvaan. Ja vieläkin se soi. Lyön taas luurin korvaan. Viidennen kerran sen soidessa vastaan ja kysyn mikä voi olla niin tärkeää että pitää soittaa keskellä yötä. Kyseessä ei ole mikään hyvä kaveri. No, kaveri sanoo että halusin vaan jutella, kun ei olla juteltu pitkään aikaan. Sanon, että nukun ja että jutellaan päivällä, ihmisten aikoihin ja lopetan puhelun.

Aamulla luen sitten viestin mikä on tullut heti puhelun jälkeen. Arvatkaa mitä siinä lukee???? " Tosi epäreilua ettet sä halua jutella mulle"... |O |O Mikään hätä ei sillä ollut.

Mulla oli ex-naapuri just tuollanen. Soitteli ovikelloo ja puhelin soi keskellä yötä, herättäen kaikki.. Sitten muutettiin ja taas soitteli :" tuu tupakalle ulos".. Joo, voin tulla ulos mutta kun muutettiin 70km päähän entisestä osotteesta :) Ja kerran ois tullu tietokoneelle rahaa siirtämään ja piti taas muistuttaa että ei asuta enää naapurissa ( aina kännissä kun käki niin muisti pätki)

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
omituisia kavereita sulla on. Olisin laittanu luurin pois päältä.

Mä olisin laittanut ellei se olisi soittanut siis ihan putkeen... joo, mulla on vähän erikoisia tuttuja :whistle: Onneks oon hyvä polttelemaan siltoja takanani.

Mulle kans soitti eilen illalla 10vailla 11 yks "kaveri", josta ei oo kuulunu 3vuoteen mitään. Sanoin et oon nukkumassa, et voisko soittaa huomen uudestaan....sit se vaan sano et:"ei kun aattelin vaan joko oot nukkumassa" :headwall: :headwall:

Yhteistyössä