Ja näin tapellaan mutsin kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja samperi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nuo asiat pitää selvittää ja puhua halki. Ei se pojan hoito nyt ole se tärkein tässä. Vaikea on tilanne. En tuppais lastani hoitoon noin räjähdysherkkään tilanteeseen. Vaatii varmaan ulkopuolisen avun tuon selvittely. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa idiootti:
Alkuperäinen kirjoittaja voiha..:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja voihan..:
onko äitisi ja isäsi siis vielä yhdessä? jos äitisi ei vaan uskalla kertoa totuutta? tietääkö siskosi totuuden/muistaako?

Ei oo enää yhdessä, erosivat .. vuonna-96
Meillä ei kummallakaan oo mitään muistikuvaa, että isä ois jotain tehnyt..
Enkä oikein jaksa uskoa sitä :/

no onpa kummallista.. Ajattelin, että jos isäsi ja äitisi olisivat vielä yhdessä niin äitisi ei siksi uskalla ottaa poikaa hoitoon, että isäsi tekisi pojalle jotain.. outo juttu kieltämättä! :hug:

Siis tää on vaan kommentti mikä ei tarkoita ap:ta mutta voihan se hyväksi käyttäjä olla äitikin?
voi toki olla ja kävi kyllä mielessä

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa idiootti:
Alkuperäinen kirjoittaja voiha..:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja voihan..:
onko äitisi ja isäsi siis vielä yhdessä? jos äitisi ei vaan uskalla kertoa totuutta? tietääkö siskosi totuuden/muistaako?

Ei oo enää yhdessä, erosivat .. vuonna-96
Meillä ei kummallakaan oo mitään muistikuvaa, että isä ois jotain tehnyt..
Enkä oikein jaksa uskoa sitä :/

no onpa kummallista.. Ajattelin, että jos isäsi ja äitisi olisivat vielä yhdessä niin äitisi ei siksi uskalla ottaa poikaa hoitoon, että isäsi tekisi pojalle jotain.. outo juttu kieltämättä! :hug:

Siis tää on vaan kommentti mikä ei tarkoita ap:ta mutta voihan se hyväksi käyttäjä olla äitikin?

Hui kamala mikä ajatus
:/

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Nuo asiat pitää selvittää ja puhua halki. Ei se pojan hoito nyt ole se tärkein tässä. Vaikea on tilanne. En tuppais lastani hoitoon noin räjähdysherkkään tilanteeseen. Vaatii varmaan ulkopuolisen avun tuon selvittely. :hug:

joo, ei meidän mutsi oo yli vuoteen pojan kanssa ollut kahden
Mutsi on hyvin.. itseään ajatteleva ihminen
Haussa sain kaksi osumaa "meidän mutsi" ;)

Mutsis voi tosiaankin vain vedättää sua. Ehkei sillä ole oikeesti mitään kerrottavaa, mutta kun ei sun kanssa tule juttuun, niin keksi jotain tuollaista "mulla on salaisuus" juttui.

Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Mutsis voi tosiaankin vain vedättää sua. Ehkei sillä ole oikeesti mitään kerrottavaa, mutta kun ei sun kanssa tule juttuun, niin keksi jotain tuollaista "mulla on salaisuus" juttui.

Mutsi kyllä jaksas muuten miun kanssa jutella-kuhan vaan puhutaan hänestä ja hänen ongelmistaan
Toivottavasti ei oikeasti oo mitään kerrottavaa :/
Mutta pikkasen käy hermolle ja mietityttää, kun aikuinen akka tuollasta viestiä ees viittii laittaa :headwall:

Mä olen paljon miettinyt sua. Sulla on samanlainen tausta mt-ongelman kanssa ja näköjään äitisuhteenkin. Arvaa mikä mulla auttoi? Katkaista välit äitiini..
Joskus on vain pakko katkaista se sairastunut kierre.
Voimia!

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Mä olen paljon miettinyt sua. Sulla on samanlainen tausta mt-ongelman kanssa ja näköjään äitisuhteenkin. Arvaa mikä mulla auttoi? Katkaista välit äitiini..
Joskus on vain pakko katkaista se sairastunut kierre.
Voimia!

Miä katkaisin välit tuossa vuos sitten mutsin kanssa-ilmoitin, et miun lapsella ei oo mummoa enään(suutuspäissäni)
No tässä viimeisen vuoden aikana on välit jotenkin vaan parantuneet..On käynyt meillä muutamia kertoja
No tänäänhän meidän mutsi taas tarttui siihen "eihän hän oo ees mummo enää"
Vaikka täällä käydessään on aina muistanut puhua itsestään mummona..

Mutsi on läheisriippuvainen, luulosairas... jne...

Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Sehän se onkin. Odottaa että soitat sille kun sua jäi asia vaivaamaan. Ja sitten hän saisi taas puhua itsestään?

Niinhän se on aina tehnyt.. Nyt vaan alko leikkimään miun mielestä liian vakavalla aiheella :/

Miksi sen pitäisi ottaa sun lastasi vaikka on mummo?
ja et sinäkään oikein aikuismaisesti tässä nyt käyttäydy,vai sä nakkelet ehtoja ja äitis on taivuttava niihin?
lopeta yhteyden pito niin ei tarvi nurista tai laittaa miestä hoitaan asoita.

Yhteistyössä