Ja taas yksi huutismyyjä jolla hinnat kohillaan...

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
hihiiii
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja S:
Alkuperäinen kirjoittaja idari oot:
En tajua mitä ihmiset saa tästä toisten huutonet-hintojen arvostelusta. Eikö voi pitää päätään kiinni ja olla huutamatta eiköhän se myyjä jossain vaiheessa tajua hinnassa olevan vikaan, ja jos ei tajua, niin onko se meidän tappio?
Ajattelin ihan samaa, kun luin otsikon. Tän tyylin ihmiset on varmaan tosielämässäkin just niitä, jotka selän takana päivittelee kaikkien asiat.

Laita ap palautetta suoraan tuolle myyjälle, jos et pysty asian kanssa elämään.
No voi jeesus teitä jeesustelijoita!!! :D :D :D
kaikki kiva kielletään ja on oaheksuttavaa. kiitos ap:lle tästä kultturi-matkasta huuto.netin synkkiin saloihin :D piristit ainakin mun päivää. toinen kiitos kuuluu näille asian päivittelijöille, kruunasitte tämänkin!

z
Ihana haalari! <3 ;) Ja muut krääsät..

Asian vierestä vähän, mutta huutonetin hinnat, myös ostajilla, tuntuu olevan mielestäni hakusessa.. Olen katsellut käytettyä manducaa, mutta niidenkin hinnat pyörii siinä 80e + 8.50 postarit.. tuntuu hassulta kun ihka uuden saa 103:lla eurolla.

No
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Intiaanisokeri:
Juu tästä mun piti kysyä että mikä tää hinta on? Tosin mulla ei oo kissaa niin en tiedä mitä tämmöset maksaa kaupassa, epäilen...
ei tod maksa noin paljon uutena:D Tätä kohdetta oon seurannu alusta asti ku sen hinta oli silloin vaatimattomat 990? tai jotain:D Vielä taitaa olla "jonkin" verran ilmaa hinnassa;)

Alkuperäinen kirjoittaja z:
Olen katsellut käytettyä manducaa, mutta niidenkin hinnat pyörii siinä 80e + 8.50 postarit.. tuntuu hassulta kun ihka uuden saa 103:lla eurolla.
Itse etsin myös käytettyä Manducaa viime kesänä. Ja totesin saman, ei kannata ostaa huutonetistä kun saa uuden samaan hintaan. Ja toisaalta, sitten kun sitä ei enää tartte niin saa melkeen saman hinnan kun myy eteenpäin :D

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:
Jännä et normi huutonet linkkejä ei saa laittaa mutta tälleen saa?miksi?
Ai, onkohan tää jotenkin kiellettyä? :O Ei tullut edes mieleen.
Siis yksittäisen kohteen linkkiäkö ei ainakaan saa laittaa?

Voihan Vuitton
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Lähinnä pisti silmään tuo jätesäkkilaukku, johon esitetty muutama kysymyskin.

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?cat=%&seller=M4RIANNE&status=DN&odir=A
No eihäs tuosta paskasta maksaisi vitostakaan!!! En ottas muuten ilmaiseksikaan.

Peesi
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Accessorizen laukut kyllä ovat suht hinnakkaita (laatuun nähden), mulla on sieltä about samankokoinen samettipintainen laukku, joka maksoi 45 e.

Ihan hulluja hintoja kyllä myyjällä.
Samaa meinasin sanoa että kylä tuo Accessorizen laukku varmaan on sen yli 50 euroa maksanu mutta aika hullu hinta on käytetystä laukusta.

Yhteistyössä