Ja taas viedään.... KUUME

  • Viestiketjun aloittaja timangi
  • Ensimmäinen viesti
timangi
Sitä tuli 2kymppisenä vannottua, "ei ikinä kersoja". Kappas vaan kun biologinen kello lähti raksuttamaan ja oikea RAKKAUS löytyi niin tyttö tupsahti maailmaan. Syynnytys masennuksen kourissa vannoin, kirosin ja itkin, "ei koskaan enää"! Vaan kappas vaan näin se "kuume" iski. Pillerit popsittu loppuun ja menkkoja odotellaan. Sitten alkaa vauvan yritys :heart:
Esittelen siis itseni koska tällä palstalla tulee varmaankin luurailtua jonkin verran... Ikää 32 vuotta ja 2,5 vuotias Jade tyttönen sekä mies ja 3 koiraa. Asumme 02 alueelle ja työskentelen IT-alalla. :wave:
 
Rh-neg
Tervetuloa listoille..itsekin täällä aina aika välein käyn lueskelemassa. Kuume on minullakin, vaikka olen JO raskaana. Odotan kolmatta ja nyt ikää 31-vuotta. Neljättä tekis jo mieli, enkös ole hassu? Mutta katsotaan nyt miten kolmen kanssa mm. liikkuminen onnistuu ennenkuin neljättä mietitään. "Yksi kerrallaan.." (tai mistä sitä tietää jos sais useammankin kerralla, sehän oliskin hyvä, itse kun kaksonen olen). Niin, ja on mulla myös 2 koiraa, undulaatteja ja hamsteri, joten porukkaa riittää, mutta kivaa on.

 
Kirsi -74
Minulla on (vasta) kaksi lasta, ikää tulee ensi viikolla plakkariin 31 v. Kuumetta on minullakin, mutta pakko kärvistellä jon´kin aikaa, kun aloitin juuri uuden työn (sain vakipaikan) ja pitää päästä vähän jyvälle hommasta ennenkuin viittii jäädä pois. Lapsilla on ikää 3 v 3 kk ja 11 kk. =)
 
Sain muksuni 25 ja 26 vuotiaana ja toisen jälkeen sanoin, ettei enempää lapsia mulle. Jouduin yh:ksi odottaessani toista ja oli aikamoinen härdelli kahden alle 1,5v kanssa. Mutta siitä se elämä jatkui. Olin yh:na 6v kunnes löysin aivan ihanan miehen. Hänelläkin on 2 lasta edellisestä liitostaan. He ovat meillä säännöllisesti. Olemme vähän puhuneet, josko tehtäisiin yksi yhteinenkin lapsi, mutta asia on todellakin vasta mietintämyssyssä. Ikäeroakin tulisi aika paljon. Meidän kaksi nuorinta aloittaa koulun nyt elokuussa.

Ja eihän sitä tiedä tulisikokaan sitä enää raskaaksi. Mulla aiheutti hormonikierukka tulehduksen ja kystia munasarjoihin. En teidä, millasta tuhoa se sai aikaan vaikka ultrassa ei mitään enää näkynytkään. Ikääkin kertyy koko ajan lisää, syksyllä täytän 34v. Näin meillä. =)
 

Yhteistyössä