Ja taas tarviin apuja, turkulaisia paikalla??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:
Turkilmas... samalla asialla, olisikos sulla Sirkuskoulun yhteystietoja :)
mä en niinku löydä niitä

Voi hitsi!! Mulla ei nimittäin tähän hätään ole. Mä kaivoin muistaakseni sen puhelinluettelosta ja se oli ihan sellainen hyvin pieni ja epämääräinen...muistaakseni joku kännykkänumero vaan.

OK, jatkan hommia. Meillä vasta toukokuun lopussa, mut se kannattaa kuulema varata ajoissa. Mulla täyttää poika nyt 6v ja pomppiksessa + hoplopissa + tuolla jumppalassa on nyt kavereiden synttäreitä vietetty, kivaa on vissiin ollut ainakin pieniä hyvin punaposkisia ja hikisiä sieltä saa kotiin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Turkilmas... samalla asialla, olisikos sulla Sirkuskoulun yhteystietoja :)
mä en niinku löydä niitä

Voi hitsi!! Mulla ei nimittäin tähän hätään ole. Mä kaivoin muistaakseni sen puhelinluettelosta ja se oli ihan sellainen hyvin pieni ja epämääräinen...muistaakseni joku kännykkänumero vaan.

OK, jatkan hommia. Meillä vasta toukokuun lopussa, mut se kannattaa kuulema varata ajoissa. Mulla täyttää poika nyt 6v ja pomppiksessa + hoplopissa + tuolla jumppalassa on nyt kavereiden synttäreitä vietetty, kivaa on vissiin ollut ainakin pieniä hyvin punaposkisia ja hikisiä sieltä saa kotiin ;)

Mä yritin tuota jumppalaa hakea, mut en löytänyt mitään. Siis se on joku Tul:in juttuko?

Täällä meillä on jo kiire, synttärit on parin viikon päästä...

Tässä
http://www.tuul-voimistelu.fi/voli/synttarit/index.html

Niin ja vastalahjaksi mä haluun sen sirkuskoulun nron :whistle:

Voi kiitos paljon :hug: ja harmi etten voinut omalta osaltani auttaa sua :(

Oho, huomasin vasta nyt tuon vastalahjatoivomuksen :D . Mä voin koittaa vielä etsiä...

Tässä
http://www.tuul-voimistelu.fi/voli/synttarit/index.html

Niin ja vastalahjaksi mä haluun sen sirkuskoulun nron :whistle:

Ei vaan jumaliste löydy :headwall: :headwall:

Mä koitin vaikka millä hakusanoilla, selasin uusimman eniron luettelon ja ei niin ei :(

Mahtaako yhtään auttaa tieto että se sirkuskoulu on siis nuorisopalatsissa? Voi hitsi vie ku harmittaa...

Eiks täälläkään kukaan tiedä noita yhteystietoja?? Miten hitossa nuo voi itseään näin huonosti mainostaa |O |O