ja taas kuumetta!! onko tämä ihan normia

typyjen äippä

Aktiivinen jäsen
07.07.2006
1 684
0
36
tytölle nous viime sunnuntaina kuume ihan yks kaks lähemmäs 39. Illalla oli jo 40. No maanantaina lämpöä oli vain 37.5. Neidillä ei ollut flunssaa ei yskää ei mitään muutaku tuo korkea kuume.
No nyt sit sama homma. Kuume on taas yli 39. Minkäänlaista flunssaa ei edelleenkään ole ja viime vkollakin neiti oli ke-pe hoidossa kun ei kuumetta ollut enää maanantaina jälkeen.
Mikä ihme sitä vaivaa... :/ vai onko tuo ny jotain normaalia kesäkuumeilua---vkon välein :snotty:

Meillä oli usein noita päivän kuumejaksoja kun kuopus oli pienempi eikä se sen vakavampaa ollut. Tuli illalla melkein 39 asteen kuume niin seuraavana aamuna ei mitään. En mä koskaan lääkärissä käyttänyt pelkän kuumeen takia jos ei ollut muuta esim korvia hinkannut tai olisi valittanut kurkkuaan yms, silloin vein ilman muuta lääkäriin.

Korvia olen miettiny et oisko tulehtunu, mut neidillä on putket eikä ne vuoda. Eikös ne pitäs aina vuotaa jos on tulehtunu? Ei oo juuri ollu auringossa tänään, vaikkakin se on pitkästä aikaa paistanu =)
Olen kattonu et oisko joku ötökkä purru/pistäny mut mitään jälkiä ei näy..
En miekään viime vkolla käyttäny lääkärissä ku aattelin et se on pelkkää kuumetta ja meni nii äkkiä pois..
Neidillä on pienempänä ollut keuhkokuume ja verenmyrkytys ja mietinki nyt et voiko keuhkokuume oireilla nuin? Sanoivat silloin lastenosastolta et voi uusia helpostikki.. Neiti nyt siis 3v ja keuhkokuumeen sairasti vuoden ikäisenä...

Meillä oli tytöllä kuumetta pari päivää, siten meni ohi, kunnes seur. viikolla alkoi taas ja kesti kahdeksan päivää. Tutkittiin, tul.arvot vähän koholla, ei muuta. Jokin virus lääkärin mukaan. Nyt tyttö ok, mutta pikkusisko kovassa kuumeessa. Höh. Näin se kesä kuluu...

Käykäähän lääkärissä varalta kuitenkin.

Yhteistyössä