ja taas,haalaritappelu

Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:
Mä voin käyttää lapsilla ihan minkälaista riepua tahansa, jos se on ehjä ja toimii ko tilanteessa. Pieni on elämä hillfigereiden ja teccien palvojilla.
niin mutta se on heidän oma päätöksensä jos haluaa käyttää jotain merkkihaalariii,ei tuosta tarvii kinata.
kaikki elää perheensä kanssa omalla tavalla ja kaikilla on eri elämän arvot :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:
Mä voin käyttää lapsilla ihan minkälaista riepua tahansa, jos se on ehjä ja toimii ko tilanteessa. Pieni on elämä hillfigereiden ja teccien palvojilla.
Siis juuri tätä mä en tajua.
Miksi Hilfigeriä tai tekkejä käyttävillä olisi pieni elämä?
Eka lauseesi oli asiaa, mutta tuo toka lause meni taas hohhoijaa-linjalle.
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:
Mä voin käyttää lapsilla ihan minkälaista riepua tahansa, jos se on ehjä ja toimii ko tilanteessa. Pieni on elämä hillfigereiden ja teccien palvojilla.
Öh..mäå "palvon" tecciä, koska se on ollut todella hyvä puku meillä. Enkä pue lasta mihin tahansa riepuun, koska haluan että edes joku tästä perheestä näyttää söpöltä :xmas:
 
hih..meille ei enää reimaa tule..huonoja olleet..nyt ostin "tavis" haalarit joissa tosin haarasauma teipattu..ja 2 osasiksi ostin tosin "kalliit" didriksonin toppaasut :LOL: mua huvittaa ku mun mielest esim pvä kotiin vois laittaa just vaik ne halvemmat ku siel puetaan kurikset kuitenki(ainaki meitin pväkodis)..jonkun mielest sekin huono asia...
 
Alkuperäinen kirjoittaja poikienäiti:
hih..meille ei enää reimaa tule..huonoja olleet..nyt ostin "tavis" haalarit joissa tosin haarasauma teipattu..ja 2 osasiksi ostin tosin "kalliit" didriksonin toppaasut :LOL: mua huvittaa ku mun mielest esim pvä kotiin vois laittaa just vaik ne halvemmat ku siel puetaan kurikset kuitenki(ainaki meitin pväkodis)..jonkun mielest sekin huono asia...
Mistä löysit Didriksonia?
(meidän lasten pk:ssa ei muuten käytetä kuriksia eikä kumppareita, jos lapsella on tekkiä ja goretexiä - ei ainakaan pojan ryhmässä, tytön ehkä hieman enemmän)
 
Meillä teccejä ym seuraavista syistä..

1)Olen laiska, en jaksa kuravaatteita.
2)mä tykkään kauniista vaatteista. Inhoon kukertavan käkertäviä "imenkaikkivedet" pukuja.
3)Meillä isovanhemmat ostaa kans välil noit pukuja.
 
nii-in.... tääl on aika monel vaikea ymmärtää miksi joku käyttää mitäkin merkkiä...... mun persettä ei sitten kaivele yhtään, oli jollain vaikka cuccin tai lotta-lassi puku.....

täällä haukutaan halpis pukujen käyttäjät köyhiksi tms. ja kalliiden merkki vaatteiden käyttäjät nirppanokiksi tms....

en ymmärrä miksi joku ei halua/voi ymmärtää että joku tykkää hilfigeristä ja toinen ei ymmärrä miksi joku ostaa lottalassia.....

ihmisillä kun voi olla monenlaisia mielipiteitä ja kokemuksia samasta haalarista... jollakin se toimii hyvin ja jollakin huonosti....

ei oo kaikilla lottalassi tyypeillä hissi menny tarpeeks ylös, mut ei oo kaikilla hifigereilläkään.... tällä tarkoitan sitä että ei hyväksytä toisen ostoksi....

tuntuu välillä että täällä kateuden kinnas heilahtelee suuntaan jos toiseen....
 
Ja onko se niin vaikee ymmärtää että toinen tykkään reimasta ja toinen jonatanista.. Toinen lassiesta ja yks taas jostain ticetistä...

En tajuu et miten tää haalari asia on muodostunu tälläseks selkkaukseks. Meillekkii kerran yks muija sano leikkarilla että hyvä se on hymyillä ku koko perheellä on reimat niskassa :LOL: Mun mies oli näin :eek: ja mä olin näin :LOL: ..katottiin tosiimme ukon kans ja mietittiin myöhemmin että mikä helvetin asia yhteys siinä oli. Pimee muija mut sen lapsel tais ollakki joku tarjoustalon puku :whistle: :D :LOL: (ja viiminen lause oli VITSI)
 
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Meillekkii kerran yks muija sano leikkarilla että hyvä se on hymyillä ku koko perheellä on reimat niskassa :LOL:
Mä olisin varmaan tipahtanut siihen paikkaan :LOL:

Meidänkin tytölle oli erään hoitokaverin äiti viime (tai edellis)talvena avautunut useampaankin otteeseen: "ai sulla on oikeen tommonen REEEEEIMAN puku, sulla on AINA erilainen REEEEEIMAN pipo päässä "....Likka siihen että "ei tää oo Reiman ku tää on Meliken, mun!" :heart: :D
Mä MELKEIN sihisin sille eukolle, mutta pystyin hillitsemään itseni. Millainen aikuinen alkaa määkimään 3 v lapselle tämän vaatetuksesta?! |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja jepulis taas kerran:
Nää on aina yhtä naurettavia keskusteluja. Köyhät ne vaatteilla koreilee tai tekee niistä numeroa.
Mitä on koreilu? Se, että käyttää niitä vaatteita ihan normaalissa elämässä?
Numeroa me ei olla vaatteista tehty - muut kyllä on.
 
hmmm,tarkoitukseni tällä avauksella oli avata teidän haalarikinastelijoiden silmät :eek:
miten te vielläkin viittitte vertailla mikä on paras...kaikille oma mielipide on tietty tärkee....mutta se haalari joka on toiselle perheelle paras ei välttis ookkaan paras seuraavalla perheellä :/
oon huomannu et täällä jotku haluu pätee sillä onko kulahtanut 5:llä lapsella ollut haalari tai onko upouus haalari jokaselle 10:lle lapselle.
annetaanko kaikkien elää omalla tavallaan ilman että kukaan tulee heti kysymään et miks sä käytät tommosta haalarii....
kohdelkaa toisianne samalla tavallla kuin itse haluatte tulla kohdelluksi :D
 
Sovitaanko, että tästedes jokainen väittää käyttävänsä lapsellaan Lassieteciä tai Jonathania?
Ne on ne neutraaleimmat vaihtoehdot: niitä harvemmin haukutaan liian kalliiksi tai halpiksiksi.
Säästyttäisiin monen palstailijan verenpaineen kohoamiselta :xmas:
 
Tänne pitäisi tehdä faq kaikista hyvin tapelluista eli kalutuista aiheista....

Mutta kyllä niissä on joskus ihan hauskaa luettavaa, kun sota on parhaimmillaan. Kunhan vaan joku keksii käyttää perusteluissa jotain vähän uudempaa näkökulmaa (kuin hinta, ulkonäkö tai tekniset tiedot). Voisi tulla kivaa jos joku iskisi pöytää eettiset arvot, saatais vähän haastetta tappeluun.
 

Yhteistyössä