Ninnuli70 Jäsen 14.01.2007 111 0 16 27.03.2007 #1 Noita eri vuosipinoja on useita joten kokeilaampa löytyykö muita minun ikäisiäni
R Rapu Jäsen 28.05.2004 247 0 16 29.03.2007 #10 Päijät-Hämeestä, huomenna vietän synttäreitä (37v) ja vauva on 4 kk !
V viivi Jäsen 25.05.2004 863 0 16 29.03.2007 #12 Täällä yksi kahden lapsen äityli Kotkasta ja kolmas ois vielä toiveissa!
R Rouva Bennet Jäsen 21.07.2004 128 0 16 05.04.2007 #15 päivee että pätkähti!! kuopiossa yks vuosimallia -70 mamma. lapset 12v, 9v, ja 2v tyttöjä kaikki. :wave: =)
päivee että pätkähti!! kuopiossa yks vuosimallia -70 mamma. lapset 12v, 9v, ja 2v tyttöjä kaikki. :wave: =)
A apa Vieras 10.04.2007 #19 Täällä yks odottelija, ensimmäinen lapsi "jo" melkein 8-vuotta, ja nyt tulossa toinen. Raskaus vasta aluillaan, joulutonttua odotellessa...
Täällä yks odottelija, ensimmäinen lapsi "jo" melkein 8-vuotta, ja nyt tulossa toinen. Raskaus vasta aluillaan, joulutonttua odotellessa...
T tuutilullaa3 Uusi jäsen 01.01.2007 2 0 1 13.04.2007 #20 Pohjois-Pohjanmaalta ollaan ja lapsia 3; 5v., 3v. ja 1v. Tyttö ja kaksi poikaa.
V vieraileva Vieras 16.04.2007 #24 Täällä jkl:stä yksi viiden äiti. Lasten sairastelua, kotona siis nyt
Ä äiti-70 Vieras 16.04.2007 #25 Täällä -70 äiti Tampereelta. Nyt menossa raskausviikko 17 ja ennestään tyttö 11 ja poika 13 :heart: