Ja piti olla mukava työpaikka

• Viestiketjun aloittaja vieraana.
  • Ensimmäinen viesti
vieraana.
Ja nyt miua ärsyttää ja ottaa ihan suunnattomasti päähän lähtä töihin.

Mä tykkään hommasta,mutta olen joutunu muutaman miehen pompoteltavaksi ja silmätikuksi. Tai he yrittävät sitä että alistuisin heidän määräysvaltaan vaikka ollaan ihan samalla ''tasolla'' töissä.

Minua suorastaan itkettään taas lähtä sinne ku saan olla kokoajn puolustus kannalla...

vieraana.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Höpönlöpön mitään itketä, sähän näytät niille mistä sut on tehty B)
Mä olen näyttäny monta kertaa ja yks päivä painelin muihin osastoihin ku alkoivat urputtaan.
Pikkupomokin tuli asiasta huomauttaan että pitää kestää palautetta ja huomautuksia.
Sillon sai pikkupomoki kuulla vähän asiiaa!!! Ja samalla muutkin. Mä raivostuin ihan totaallisesti. Että muille ei tarvi antaa palautetta ku minulle ja minun perässä kuljetaan ja kytätään että milloin taas päästään sanomaan. Jo mä jostain erehdyn huomauttaan niin hyvä että ei leukoihin vejetä!
Mä kyllä kestän palautetta jos se tulee asiasta,mutta turhaa naputusta mä en voi sietää.

finttu
Ymmärrän sua tosi hyvin. Mä aion mennä ens viikolla purkamaan mun työsopimuksen, kun on kans tota vahtimista ja kyttäämistä koko ajan mun töistä.
Kauanko oot ollu työpaikassas?

vieraana.
Alkuperäinen kirjoittaja finttu:
Ymmärrän sua tosi hyvin. Mä aion mennä ens viikolla purkamaan mun työsopimuksen, kun on kans tota vahtimista ja kyttäämistä koko ajan mun töistä.
Vaihtelevasti kymmenenvuotta. Kotona olen ollu aina lasten synnyttyä.
Nyt olen ollu töissä kaks kuukautta ja kesään asti pitäis kestää.

vieraana.
Alkuperäinen kirjoittaja jonkin sortin kohtalotoveri:
Mulla oli samaa. Kaiken kukkuraksi olen pomon vaimo.
Onneksi se pompottaja vaihtoi hyvin pian työpaikkaa ja vieläpä vapaaehtoisesti. :kieh:
Oliskohan ollu kateellinen? Tuo on niin tympeetä.

finttu
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana.:
Mä oon ollu kans useemman vuoden, mut nyt viimiset puol vuotta on ollu ihan hirveetä. Kytätään sitäkin, et kuin kauan on vessassa.

Mä oon ollu kans useemman vuoden, mut nyt viimiset puol vuotta on ollu ihan hirveetä. Kytätään sitäkin, et kuin kauan on vessassa.
no just :headwall:

vieraana.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja ota huomioon että miesten kanssa vielä pärjää, ajattele jos työkaverit olisi samalla lailla käyttäytyviä naisia;)

Tsemppiä! :)
Kyllä naisten kans pärjää,mutta isojen miesten kans vähemmän hyvin. Mä olen todellakin aina luullu että miesten kans on mukava tehhä töitä mutta erehtynyt ole. Joku vaan minussa ärsyttää niissä...
Vaikka olen yrittäny olla sovinnollinen ja tasapuolinen. Mutta mihinkään flirtteihin mä en ole alkanu.

vieraana.
Alkuperäinen kirjoittaja Taikajuoma:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Höpönlöpön mitään itketä, sähän näytät niille mistä sut on tehty B)
peesi :D
Mä oon valmiiksi niin kiehumispisteessä että jos se pikkupomi tulee jotain sanomana niin rähäjän taatusti!!!!
sit räjähdät

Juuri niin. Oli poika sylissä ku kirjotin niin tuli vähän häröjä.
RÄJÄHÄN!!
Kummallista että mä olen ennen tehny ihan samaa työtä ja osannu,niin nyt mä en osaa mitään tehdä. Mä kyllä olen valmis vaikka mihin muutokseen mutta en siihen että minun ammattitaitoa kokoajan lynkataan.

vieraana.
no just :headwall:

Just tollasta! jos tauko venähtää sen verrareissun takia puolminsaa niin sanomista löytyy,mutta äijät saa pitää niitä omia tupakkitaukoja jatkuvasti!

vieraana.
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:
Olisko sittenkin vika sinussa?
No varmaan kaikissa jos näin ruvetaan spekuloimaan.Kyllä varmasti vikaa minustakin löytyy en kiellä sitä,mutta kohtuus kaikessa ja siinä jatkuvassa alistamisessa. Mä en suostu siihen EN!
Mutta eikö töihin pitäis olla mukava mennä ilman että saa joka päivä kuulla paskaa?

vieraana.
Tämänpäivn työt sitten on tehty. Ja pitkästä aikaa oli ihan kiva päivä.
Autto se torstainen ''pimahtaminen''. Oli pikkupomo jututtanu miesväkeä ja eipä ne olleet etes ajatelleet että minusta se on inhottavaa... Vissiin minun olis pitäny ne piikittelyt ymmärtää huumorilla :eek:
katsotaanpa jatkossa ku tulee se yks äijä taas töihin.

LinttaIita
Piti kaivaa tämä ketju ku en eilen vastannu.
Että melkein ku minun kirjottama juttu tosin en aivan kymmentä vuotta ole hommia tehny...

Lupasin kesäkuunloppuun olla töissä ja sitten jään kotiin odotteleen perheenlisäystä :)

Yhteistyössä