Ja nyt ammutaan alas körttiläisten Palstavalehtelijoiden klubi ry:n turinat aasialaisnaisten ihmiskaupasta Suomessa. Istukaa aloillanne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Setis.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joku toimittaja-kirjailija on jo tainnut kiinnostua tästä tarinasta. Tulee mieleen se eräs tarina vuosien takaa, jossa lopulta paljastui, että koko hahmo oli luotu ja oli siis valetta.

Aina välillä täälläkin näitä näkee, ja jotkut tarinat kestävät lyhyempään, jotkut pidempään. Mutta ei niitä vaikea ole tunnistaa.
Lähes kaikki medianalan konkarit seuraavat nettikeskusteluja.
Ei kannata menettää mielenrauhaansa S-S:n juttujen takia. Tuskin hän kirjoittaa
minnekään. Hänen teksti on kömpelöä ja hyökkäävää.
Paljon ryypänneen ihmisen aivot ovat vaurioituneet, eikä hänen kanssa pysty keskustelemaan järkevästi. Kirjoitan kokemuksesta. Seksi on heille ruokaakin tärkeämpää. Elin toimii tai ei toimi, mutta se on heillä koko ajan mielessä.
Ihmissuhteet ovat outoja joko tai asetelmia. Normaalia ja tervettä kanssakäymistä heidän kanssa on turha havitella. Osa heistä mellastaa netin palstoilla, mutta onneksi suurin osa heistä älyää pysytellä netin keskustelupalstoista erossa.

Hyvä kun tiedostot omat ongelmasi, oletko jo pitkään käynyt terapiassa?
Hyvä kun tiedostot omat ongelmasi, oletko jo pitkään käynyt terapiassa?
Yritä nyt vielä enemmän. Viisaana miehenä tietänet, että terapiassa käyminen on nykyään ihan tervettä ja tuiki tavallista.
Se, että kiellät omat ongelmasi ja elät harhaisuudessa kertoo tilanteestasi paljon. Ja syö tuota omaa "viisauttasi".

Alepa on jälleen kerran ”sivuuttanut” viestini, ja jopa kokonaisen yhdeksän sivun mittaisen ketjuni, ja ”lahjakkaasti” kuitenkin taas onnistui kommentoimaan.
Hauska ja huvittava 🤡hän on, kertakaikkiaan 🤣🤣🤣

Ja itse onnistuit niin ikään sivuuttamaan hänen kirjoituksensa joten lahjakkaasti onnistuit hommassa itsekin.
Alepa on parantumaton ja patologinen valehtelija. Vissi ero meillä. En ole koskaan väittänyt sivuuttavani hänen viestejään. Niistähän saa hyvät huutonaurut montakin kertaa päivässä 🤣

Toki ei saisi nauraa kun hänellä ei ole mitään kykyä pysyä aiheessa vaan ajatus pomppii kuin aropupu kettua tasangolla paetessaan 🤭

Huutonaurut saa sinunkin jutuistasi. Joten kiittää kai sua pitäisi, tällä naurun määrällä elän varmaan satavuotiaaksi.
Sen sijaan sun omaa järjenjuoksua pitää ihmetellä. Jos toivot, ettei tämä mainitsemasi kirjoittaja tartu juttuihisi, niin miksi itse nostat hänet aina esille? Logiikkaa ei ole ollenkaan. Joten pellenpuvusta et pääse.

Huutonaurut saa sinunkin jutuistasi. Joten kiittää kai sua pitäisi, tällä naurun määrällä elän varmaan satavuotiaaksi.
Sen sijaan sun omaa järjenjuoksua pitää ihmetellä. Jos toivot, ettei tämä mainitsemasi kirjoittaja tartu juttuihisi, niin miksi itse nostat hänet aina esille? Logiikkaa ei ole ollenkaan. Joten pellenpuvusta et pääse.
Siis ”toivon” ettei toimittaja tartu juttuun ja nostan toimittajan aina esille? Missä on sinun logiikkasi? 🤔

Joissain toisessa ketjussa kauhistelit kun äiditkin haluaa seksiä ja kirjoittaa fantasioitaan julki.
Eipäs vääristellä, klubilainen 🙄

Kirjoitin äideistä tai raskaana olevista naisista joilla on oma mies ja kaikki asiat hyvällä mallilla, mutta silti he unelmoivat ja haluavat naida vierasta miestä.

Ja ennen kuin alat urputtamaan niin muistutan vielä, että Anniella on mies mutta kun hän ei toimi kuin mies. Siksi hän tarvitsee minua, stunt-miestä 🥰 😎

Eipäs vääristellä, klubilainen

Kirjoitin äideistä tai raskaana olevista naisista joilla on oma mies ja kaikki asiat hyvällä mallilla, mutta silti he unelmoivat ja haluavat naida vierasta miestä.

Ja ennen kuin alat urputtamaan niin muistutan vielä, että Anniella on mies mutta kun hän ei toimi kuin mies. Siksi hän tarvitsee minua, stunt-miestä
Anniehan toimii niin kuin mies, menee vieraisiin kun kotoa ei saa. Niinhän sinäkin olet kertomasi mukaan tehnyt. Se, että kirjoittaa ja fantasioi on paljon pienempi vinksahtaneisuus kuin toteuttaminen

Alkoholisteilta ei jää perintöä jaettavaksi.
Klubilaisten valehtelulinja se kyllä pitää 🤣

Kössi on ylpeä varakkuudestaan, on näyttänyt minulle pankkitilinsä saldon se on 6-numeroinen, ja myös eläkkeensä suuruuden, 100K€/v bruttona, aika siistiä vai mitä? Halvin viski ja A-oluet ei sitä syö, joka kk jää tonneja säästöön.

Yhteistyössä