Ja nyt ammutaan alas körttiläisten Palstavalehtelijoiden klubi ry:n turinat aasialaisnaisten ihmiskaupasta Suomessa. Istukaa aloillanne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Setis.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja nyt ammutaan taas alas Palstavalehtelijoiden klubin jäsenen valhe:

Kun he tapasivat 10 v sitten, Kössi ei ollut sairas, ja hän oli vielä ”toimiva” mies siihen aikaan.
Annie on mitä parhain motivaattori minulle elää ja syödä terveellisesti ja liikuntaa harrastaen 💕
Tuskin kuitenkaan Annie on ollut tyhmä, ettei muka tiennyt Kössin viinankäytön edistävän mulkun toimimattomuutta, yleinen fakta kun on. Että allekirjoitti ihan itse tulevat selibaattivuotensa.

Kyllähän h*oraamista tulee aina esiintymään mutta se että tuon ikäinen gubbe on niin tyhmä, että hän kuvittelee ettei hänelle itselleen käy niin, että Annie jakaa muillekin, on jo itsepetosta. Itsepä olet hänet opettanut panemaan muitakin kuin omaa miestänsä

Kyllähän h*oraamista tulee aina esiintymään mutta se että tuon ikäinen gubbe on niin tyhmä, että hän kuvittelee ettei hänelle itselleen käy niin, että Annie jakaa muillekin, on jo itsepetosta. Itsepä olet hänet opettanut panemaan muitakin kuin omaa miestänsä

Kyllä se oli Annie joka teki selkeän aloitteen lopulta halusi antautua minulle kotonani. Siihen muuten meni 8 kk ensitapaamisestamme.

Kyllä se oli Annie joka teki selkeän aloitteen lopulta halusi antautua minulle kotonani. Siihen muuten meni 8 kk ensitapaamisestamme.
So? Eihän tuo muuta asiaa yhtään mitenkään hyväksyttävämmäksi, tuo 8kk vetoaminen, että Annie on jakorasia ja itse huoripukki. Siinä mielessä kyllä täydennätte toisianne.

Annie itse teki valintansa sillä siunaamalla hetkellä kun päätti rahanhimossaan lyöttäytyä vanhan ja sairaan ukon matkaan. Varmasti tiesi että mulkku ei tule toimimaan kunnolla. Hänen himonsa ei ole muuta kuin raha, sinun kautta vain varmistelee, että saa sitä höynäytettyä toiselta ukonhöppänältäkin. Se, että olet juonitellut ystäväsi selän takana nussien hänen kotipiikaa ja myöhemmin vielä huseerannut heidät naimisiinkin ja jatkanut panemista kertoo vain sinun omista arvoista, joita ei ole. Itse opetat Annien nyt siihen, että hänen on ok hypätä vieraissa, joten alapa vaan totutella ajatukseen, että pian se olet sinä, joka seuraa sivusta kun Annie painaa muuta/muita ukkoja.

👍

Luultavasti tekee niin jo.

So? Eihän tuo muuta asiaa yhtään mitenkään hyväksyttävämmäksi, tuo 8kk vetoaminen, että Annie on jakorasia ja itse huoripukki. Siinä mielessä kyllä täydennätte toisianne.
Ei se ollut mikään vetoomus, puhdas fakta vaan.

Te jäätyneet naiset ette ymmärrä, kuinka tärkeää seksi on normaalin ja terveen ihmisen psyykelle. Kun oma partneri ei siihen kykene, on sitä haettava muualta.

Kuinka kauniisti uskovainen Annie sanoi jo vuosia sitten tapaamisestamme:

”This was meant to happen” ❤️ 🥰 ❤️

Joku toimittaja-kirjailija on jo tainnut kiinnostua tästä tarinasta. Tulee mieleen se eräs tarina vuosien takaa, jossa lopulta paljastui, että koko hahmo oli luotu ja oli siis valetta.

Aina välillä täälläkin näitä näkee, ja jotkut tarinat kestävät lyhyempään, jotkut pidempään. Mutta ei niitä vaikea ole tunnistaa.

• Haha
Reactions: Setis.
Ei se ollut mikään vetoomus, puhdas fakta vaan.

Te jäätyneet naiset ette ymmärrä, kuinka tärkeää seksi on normaalin ja terveen ihmisen psyykelle. Kun oma partneri ei siihen kykene, on sitä haettava muualta.

Kuinka kauniisti uskovainen Annie sanoi jo vuosia sitten tapaamisestamme:

”This was meant to happen”
Älä nyt jaksa enää viljellä tuota jäätyneet naiset mussutusta. Se, että itse et osannut tyydyttää omaa vaimoasi sekä henkisesti että fyysisesti, minkä takia teille kävi kuten kävi, ei todellakaan korreloi muiden naisten kanssa. Seksi kuuluu parisuhteeseen mutta se ei ole tärkein asia siinä.

Joku toimittaja-kirjailija on jo tainnut kiinnostua tästä tarinasta. Tulee mieleen se eräs tarina vuosien takaa, jossa lopulta paljastui, että koko hahmo oli luotu ja oli siis valetta.

Aina välillä täälläkin näitä näkee, ja jotkut tarinat kestävät lyhyempään, jotkut pidempään. Mutta ei niitä vaikea ole tunnistaa.
Toimittelija saisi kyllä meiltä ehdottomat pakit jos lähestyisi juttutarkoituksella 🤣

Yhteistyössä