Ja niin valehteli Sanna Marin, ettäs kehtaakin: ”Halusin Suomen liittyvän puolustusliitto Naton jäseneksi pääministeriaikanani”

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Marin kannatti ainakin jo kesäkuussa 2021 Nato-jäsenyyttä. Tästä on kirjoitettu jo viime lokakuussa mediassa.

"Pääministeri Sanna Marinin (sd.) kerrotaan todenneen kesäkuussa 2021, että Suomesta pitäisi tehdä Naton jäsen."

11.10.2024
Sanna Marinin Nato-kannasta paljastui uutta tietoa
"Uutuuskirjan mukaan SDP:n sisäpiirin oli tarkoitus jo ennen Ukrainan sodan alkamista taivuttaa puolue Nato-jäsenyyden taakse. Kesäkuussa 2021 silloisen pääministerin Sanna Marinin (sd.) kerrotaan todenneen, että Suomesta pitäisi tehdä Naton jäsen, mutta se ei tulisi tapahtumaan kovin helposti tai nopeasti."

Marin kannatti ainakin jo kesäkuussa 2021 Nato-jäsenyyttä. Tästä on kirjoitettu jo viime lokakuussa mediassa.

"Pääministeri Sanna Marinin (sd.) kerrotaan todenneen kesäkuussa 2021, että Suomesta pitäisi tehdä Naton jäsen."

11.10.2024
"Uutuuskirjan mukaan SDP:n sisäpiirin oli tarkoitus jo ennen Ukrainan sodan alkamista taivuttaa puolue Nato-jäsenyyden taakse. Kesäkuussa 2021 silloisen pääministerin Sanna Marinin (sd.) kerrotaan todenneen, että Suomesta pitäisi tehdä Naton jäsen, mutta se ei tulisi tapahtumaan kovin helposti tai nopeasti."
Se on eri asia mitä hän SDP.n puheenjohtajana uskalsi laukoa virallisesti. Keskustan ex-kansanedustaja Joonas Könttä tietää varmaan paremmin mitä Marin on ajatellut, kuin hän itse.

11.10.2024
Oli epäilyjä että Marin saattaisi ulkomailla valmistautua presidentinvaaleihin, kuten Stubb teki aiemmin. Tämä saa oikeisto-omisteisen kaupallisen median käymään kuumana ja heti mustamaalauskampanjaa käynnistetään. Jatkuuko tätä nyt yli 5-vuotta?

11.10.2024
Se oli Sanna Marin politiikan supertähti ja antisuomettumisen airut, joka vei Suomen Natoon ja myös Ruotsin.

Marin on niitä harvoja politiikassa toimineita, jotka ovat olleet aina rehellisiä ja suorapuheisia. Siksipä Marin on myöskin erittäin suosittu.

Ei hänestä käytettyjen autojen kauppiaaksi ole kuten vaikkapa persuista...

11.10.2024
Ukrainaan hyökättiin vasta 2022 helmikuussa, joten Marin oli edellä aikaansa tässäkin.

Marin puhui SDP:n puheenjohtajana ja pääministerinä silloista demarien linjaa. Oli jo päättänyt itse henkilökohtaisesti 2021 toisin ja sai puoluekaverinsa kannalleen sekä myös Ruotsin. Ruosalainen kirjahan kertoi että nimenomaan Marin sai Ruotsin hakemaan kiireesti Natoon ja myöhemmin Marin tästä työstään Ruotsissa palkittiinkiin, ei Nyrvistöä joka harasi vastaan.

11.10.2024
Tahallista historian vääristelyä kirjassa. Ukrainan sodan alkuun asti sanna oli Halonen/Tuomioja/Lipponen -linjalla NATOn suhteen. Tulee mieleen Paavo Väyrysen kirjat. Narsismi?

Mitäs aamiaiset, uniper, jauhot, miekkoset, aion pysyä eduskunnassa, köyhänasialla jne.
Kuka on eniten syönyt vaalilupauksiaan? Persut. He ovat tehnett täysin päinvastoin mitä lupasivat äänestäjilleen.
Huhtikuun vaalit saavat taas persujen aktivistit oikomaan riviään suoriksi.
Jos persujen aate ei mene jaksluun, palstan Palstapesu oikoo mutkat suoriksi.
Minä en ainakaan uskalla kirjoittaa yhtäkään poikkipuoleista sanaa palstan pirttihirmulle. Olen jo oppinut asian kantapääni kautta.

Kuka on eniten syönyt vaalilupauksiaan? Persut. He ovat tehnett täysin päinvastoin mitä lupasivat äänestäjilleen.
Huhtikuun vaalit saavat taas persujen aktivistit oikomaan riviään suoriksi.
Jos persujen aate ei mene jaksluun, palstan Palstapesu oikoo mutkat suoriksi.
Minä en ainakaan uskalla kirjoittaa yhtäkään poikkipuoleista sanaa palstan pirttihirmulle. Olen jo oppinut asian kantapääni kautta.
Saavutus sinänsä kirjoittaa enemmän sanoja väärin kuin oikein. Olisiko Ləpªľľª aika laittaa kiljukauha pois tältä päivältä?

Saavutus sinänsä kirjoittaa enemmän sanoja väärin kuin oikein. Olisiko Ləpªľľª aika laittaa kiljukauha pois tältä päivältä?
Olen ottanut oikoluvun pois päältä. Sen kanssa oli ongelmia. Onko yhden sanan yksi liika kirjain sinulle isompi ongelma kuin hallitusvastuussa olevan ääliöpersuporukan tekemät möhläykset?
Monen elämä on yhtä itkua ja hammasten kiristystä hallituksen leikkausten takia, ja sinua vain kirpaisee yksi ylimääräinen kirjain uinuvalla mammapalstalla.
Jos olet S-S kuten 99 %:n todennäköisyydellä olet, ymmärrän miksi veetuttaa.
Voit haukkua vapaasti S-ryhmän kauppaa ja sen lyhenneherjaa, mutta ihan itse joudut myöhemmin maksamaan mahdolliset oikeuskulut ja sakot.

Marin puhui SDP:n puheenjohtajana ja pääministerinä silloista demarien linjaa. Oli jo päättänyt itse henkilökohtaisesti 2021 toisin ja sai puoluekaverinsa kannalleen sekä myös Ruotsin. Ruosalainen kirjahan kertoi että nimenomaan Marin sai Ruotsin hakemaan kiireesti Natoon ja myöhemmin Marin tästä työstään Ruotsissa palkittiinkiin, ei Nyrvistöä joka harasi vastaan.
Tää 👍

Olen ottanut oikoluvun pois päältä. Sen kanssa oli ongelmia. Onko yhden sanan yksi liika kirjain sinulle isompi ongelma kuin hallitusvastuussa olevan ääliöpersuporukan tekemät möhläykset?
Monen elämä on yhtä itkua ja hammasten kiristystä hallituksen leikkausten takia, ja sinua vain kirpaisee yksi ylimääräinen kirjain uinuvalla mammapalstalla.
Voit haukkua vapaasti S-ryhmän kauppaa ja sen lyhenneherjaa, mutta ihan itse joudut myöhemmin maksamaan mahdolliset oikeuskulut ja sakot.
Setis on rikas herrasmies jolle sun kuukauden kelamassit on juomaraha. Turha syyttää vastuunkantohallitusta itse aiheuttamistasi ongelmista. Lopeta juominen ja katso peiliin niin löydät syyllisen.
Ex-demari

• Haha
Reactions: Setis.
Setis on rikas herrasmies jolle sun kuukauden kelamassit on juomaraha. Turha syyttää vastuunkantohallitusta itse aiheuttamistasi ongelmista. Lopeta juominen ja katso peiliin niin löydät syyllisen.
Ex-demari
Tuo mitä kerroit on suoraan manitsemasi herrasmiehen (lue juoppoketkun)
mielikuvituksen tuotetta.
Sinä olet tuskin herrasmiestä nähnytkään, kun asetat pahimman palstahäirikön gentlemannien joukkoon.

• Vihainen
Reactions: Setis.
Nyt Alepan Anna on hyvä ja menee tutimaan. En ole kyseinen kelamasseistakaan 😆 kirjoitteleva hlö.
Mutta kiitti hänelle hyvistä nauruista 🤗👍

Tuo mitä kerroit on suoraan manitsemasi herrasmiehen (lue juoppoketkun)
mielikuvituksen tuotetta.
Sinä olet tuskin herrasmiestä nähnytkään, kun asetat pahimman palstahäirikön gentlemannien joukkoon.
Alhainen Alepa on hyvä ja pesee tervasaippualla 💩:lle löyhkäävän suunsa
🧽🧼🛀

Voin vakuuttaa ettei Annie katsoisi montaakaan sekuntia toista juoppoketkua rinnallaan, Kössi riittää. Ja hän on sitoutunut omaishoitajaksi Kössin tappiin asti.

Liikajuomiseen taipuvaisilla miehillä pitäisikin olla Annien kaltaisia naisia. Ainakin jos tykkäävät harrastaa seksiä upean nuoren naisen kanssa 💃
Ja tottakai ihan kaikkea muuta mikä normaaliin parisuhteeseen liittyy.

Kyllähän lämmin yhdessäolo ehdottomasti kaikki maailman viinat voittaa 😍🥰😘

Viimeksi muokattu:
Trump varasi jo Capitol-mellakoiden aikaan maga2024.com verkkotunnuksen. Hänen presidenttihaaveet oli kaikkien tiedossa, mutta amerikkalaisten äänestäjien tyhmyys ei.

Oikeassahan Marin on. Tämä nykinen Trumputin ei olisi sallinut Suomen ja Ruotsin Natoon liittymistä, vaikka senaatti olisikin.

Kiire silloin oli, ja hyvä että kiirehti.

Trumpin vallassa ollessa Suomi tuskin olisi päässyt Natoon, kuten Trumpin lausunnoista kaikki nyt tiedämme.

Marinin toiminta omalta osaltaan Suomen pääministerinä viedä Suomi Natoon oli aínoa oikea ratkaisu ja Suomen sekä suomalaisten etu. Historiankirjoihin jäävä teko. Piste.

Marin näki että tragikoomikon pääsy 78-vuotiaana presidentiksi olisi vaarallista Suomelle, jos emme olisi muiden Euroopan Natomaiden joukossa, ja näinhän siinä kävi. koomikko Washingtonissa osoittautui täydeksi pelleksi, jonka jutut ei edes naurata.