K
Kuunvalossa
Vieras
Kertokaa mulle onko pettäminen yleistä? Olen ollut side silmillä, ajatellut että totahan sattuu jossain salatuissa elämissä vaan tai korkeintaan yläasteella!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Ota se miehen kännykkä ja soita siihen numeroon. Laita kaiutin päälle ja menet sitten kun se vastaa niin miehen viereen seisomaan
Alkuperäinen kirjoittaja Kuunvalossa:Kertokaa mulle onko pettäminen yleistä? Olen ollut side silmillä, ajatellut että totahan sattuu jossain salatuissa elämissä vaan tai korkeintaan yläasteella!
Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Ota se miehen kännykkä ja soita siihen numeroon. Laita kaiutin päälle ja menet sitten kun se vastaa niin miehen viereen seisomaan
Samaa ideaa myös kannatan.
Alkuperäinen kirjoittaja effemia:Harvassa taitaa olla ne parisuhteet joissa ei ole jossain määrin petetty..
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:No täällä samanlaista tilannetta... ukko kyttää mua koko ajan, ja kettuilee mun lenkillä käymisestä tyyliin.. oliks antoisaa, saitko yms. ja mul ei tarvi mennä ku 1min yli sen normilenkki ajan, niin johan siitä saa kuulla.
Ukolla ollut kanssa ihmenroita ja muutama deittiviestikin puhelimessaan.
Mutta tää meiän juttu nyt muutenkin kuihtuu koko ajan... :'( :hug: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:No täällä samanlaista tilannetta... ukko kyttää mua koko ajan, ja kettuilee mun lenkillä käymisestä tyyliin.. oliks antoisaa, saitko yms. ja mul ei tarvi mennä ku 1min yli sen normilenkki ajan, niin johan siitä saa kuulla.
Ukolla ollut kanssa ihmenroita ja muutama deittiviestikin puhelimessaan.
Mutta tää meiän juttu nyt muutenkin kuihtuu koko ajan... :'( :hug: :hug:
niin ja muutenkin vielä käyttäytyy todella huonosti. kyllä ihmettelen etttä se viitsit kestä. varmasti olet paremman arvoinen
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Miten musta tuntuu rakkaat sisaret että tätä ei ihan vartissa tai toisessa keskustella.. Hiukan aikaa saattaapi kulua. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Elämänlähde oletko jo saanut viimeisen pisaran vai odotatko vielä sitä?
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:Mä olen aina ajatellut että se joka tosissaan epäilee toista pettämisestä niin pettääkin itse :/ Mutta toivottavasti miehelläsi ei ole mitään salattavaa :|
Alkuperäinen kirjoittaja Kuunvalossa:Kertokaa mulle onko pettäminen yleistä? Olen ollut side silmillä, ajatellut että totahan sattuu jossain salatuissa elämissä vaan tai korkeintaan yläasteella!