Ja mitäs tää nyt on..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuunvalossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kertokaa mulle onko pettäminen yleistä? Olen ollut side silmillä, ajatellut että totahan sattuu jossain salatuissa elämissä vaan tai korkeintaan yläasteella!

Alkuperäinen kirjoittaja Kuunvalossa:
Kertokaa mulle onko pettäminen yleistä? Olen ollut side silmillä, ajatellut että totahan sattuu jossain salatuissa elämissä vaan tai korkeintaan yläasteella!

Kyllä se on valitettaa tosi asia, että siä pettämistä tapahtuu koko ajan. Sorry. Voimia! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Ota se miehen kännykkä ja soita siihen numeroon. Laita kaiutin päälle ja menet sitten kun se vastaa niin miehen viereen seisomaan

Samaa ideaa myös kannatan.

Kannatan. Ja mä luulen, että pettäminen on erittäin, todella, yleistä. Joka puolella siihen tuntuu törmäävän, valitettavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja effemia:
Harvassa taitaa olla ne parisuhteet joissa ei ole jossain määrin petetty..

näin se valitttavasti on. ihmiset ovat nykyään niin itsekkäitä ja ajattelevat vain omaa napaansa. nykyään jotenkin kannutetaan siihen.

No täällä samanlaista tilannetta... ukko kyttää mua koko ajan, ja kettuilee mun lenkillä käymisestä tyyliin.. oliks antoisaa, saitko yms. ja mul ei tarvi mennä ku 1min yli sen normilenkki ajan, niin johan siitä saa kuulla.
Ukolla ollut kanssa ihmenroita ja muutama deittiviestikin puhelimessaan.
Mutta tää meiän juttu nyt muutenkin kuihtuu koko ajan... :'( :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
No täällä samanlaista tilannetta... ukko kyttää mua koko ajan, ja kettuilee mun lenkillä käymisestä tyyliin.. oliks antoisaa, saitko yms. ja mul ei tarvi mennä ku 1min yli sen normilenkki ajan, niin johan siitä saa kuulla.

niin ja muutenkin vielä käyttäytyy todella huonosti. kyllä ihmettelen etttä se viitsit kestä. varmasti olet paremman arvoinen

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:

niin ja muutenkin vielä käyttäytyy todella huonosti. kyllä ihmettelen etttä se viitsit kestä. varmasti olet paremman arvoinen

Eipä kauaa tarvi kestää...

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Elämänlähde oletko jo saanut viimeisen pisaran vai odotatko vielä sitä?

Olen saanut viimeisen pisaran... asunto on hakusessa ja heti kun on seuraava vapaapvä niin meen tekee virallisen avioeroilmoituksen.

Kirjoitin eilen miehelle sepustuksen jossa oli näit samoja asioita ja yritin sit keskustella niin ei sitä kiinnostanut...

Tää on nyt sitten tässä!!!

"odotan että mies tiskaa". Jos mulla mies pettäis siinä ei paljon tiskauksia ooteltais vaan juttu otettais esille heti. Todells porvoosta tämä juttu. Älkää menkö lankaan kirjoittelijat.

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Mä olen aina ajatellut että se joka tosissaan epäilee toista pettämisestä niin pettääkin itse :/ Mutta toivottavasti miehelläsi ei ole mitään salattavaa :|

Ei ehkä piä paikkaansa... mä epäilen ja jotenkin vaistoan, että ukko on pettänyt mua ja itse en ole koskaan niin tehnyt. Ei kuulu tapoihini, kostaminen. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Kuunvalossa:

vlitettavasti.. tää on näitä asioita joita ei ajattele omalle kohdalleen sattuvan.