Ja mitäkähän nyt sitte...

Mies lähti viikonloppu reissulle ja minä lasten kanssa kotona. Mitä sitä keksis tekemistä et joutusaan kulus aika?? Lapsetkin menee iltasella ajoissa nukkumaan niin sitten on vielä yksinäisenpää :|
 
Sipuli
Kutsu joku 1 ystävä iltaa istumaan. Ei ryyppäämään vaai ihan kaikesa rauhassa kuulumisia vaihtamaan. Tai vuokraa leffa /leffoja. Käy kirjastossa, ja hae oikein kiinnostava kirja kuettavaksi. Tai mene sinäkin aikaisin nukkumaan (jos tuntuu olevan univelkaa).
 
miikuli
Alkuperäinen kirjoittaja Sipuli:
Kutsu joku 1 ystävä iltaa istumaan. Ei ryyppäämään vaai ihan kaikesa rauhassa kuulumisia vaihtamaan. Tai vuokraa leffa /leffoja. Käy kirjastossa, ja hae oikein kiinnostava kirja kuettavaksi. Tai mene sinäkin aikaisin nukkumaan (jos tuntuu olevan univelkaa).
ap näytti olevan raskaana ja LA tammikuussa,eli ei varmaan ryyppäämään pyydäkkään ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sipuli:
Kutsu joku 1 ystävä iltaa istumaan. Ei ryyppäämään vaai ihan kaikesa rauhassa kuulumisia vaihtamaan. Tai vuokraa leffa /leffoja. Käy kirjastossa, ja hae oikein kiinnostava kirja kuettavaksi. Tai mene sinäkin aikaisin nukkumaan (jos tuntuu olevan univelkaa).
Juu tuolla kirjastossa ajattelinkin lasten kanssa lähtee käymään jonkun ajan päästä. Pitää varmaan käydä hakemassa herkkuja illaksi ja leffa :p :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hulivili-80:
mää oon pyytäny aina siskon kaveriksi yöksi.en halua sua pelotella.ite vaan oon niin arka :ashamed: siinä se iltaki kulunu sitte mukavasti rupatellessa:)
No itseasiassa minäkin olen vähän arka :ashamed: ja kun ois sisko vaan kun on noita veljiä vain :D On vaan nyt äkkiseltään outoa, kun ei olekkaan isäntä vieressä nukkumassa. Harvon kun missään käy. Noh pitää hakea muksut yöllä viereen niin ei ole niin yksinäistä :LOL: :D
 

Yhteistyössä