Ja mitä syitä voisi olla paleluun?

Heikko pintaverenkierto voi olla yksi syy, ovatko kätesi/jalkasi kylmät? (tupakka??) -siis mikäli kyseessä pidempi aikainen vaiva, jos yhtäkkiä tullut vaiva niin voi olla että olet kipeäksi tulossa?

Alkuperäinen kirjoittaja Tammihärkä:
Heikko pintaverenkierto voi olla yksi syy, ovatko kätesi/jalkasi kylmät? (tupakka??) -siis mikäli kyseessä pidempi aikainen vaiva, jos yhtäkkiä tullut vaiva niin voi olla että olet kipeäksi tulossa?

Aina mulla on jalat ja kädet jäässä. Siis ihan kylmät muutenkin. ja en polta. Mistä muusta toi verenkiertohomma vois johtua kun pössöttelystä?

Siis on ollut mulla tyyliin aina tää "vaiva"

Ja kerrankin joku puhuu järkeä tässä ketjussa, eikä tarjoa raskautta heti vaihtoehdoksi :D :flower: :flower:

Käy labrakokeessa, verikoe vaan ja kilpirauhanen selviää. Mulla todettiin vajaatoiminta joka parani noin 2 v tyroksiinin syömisella, aina ei parane. Palelin ihan järjettömästi, nukutti ja vaikka pyöräilin töihin n 40 km/pv en laihtunut vaikka söin tosi tiukasti. Saunan jälkeen tärisin kahden peiton alla pyjamassa villasukat jalassa kesälläkin, siinä vaiheessa mies uskoi ettei ole esitystä.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Kun laihtuu niin palelee. Voisko tää olla syy?

No periaatteessa, paino kuitenkin sen reilu 20kg pudonnut, että ei kai ole sellasia kermuja enään lämmittämässä :snotty:

Ajattele positiivisesti, palelu tarkoittaa että läskit tärisee pois :laugh:

Ei vaan, oikeasti jos tuntuu ettei ole normaalia tutkituta kilppari.

Tuo pintaverenkierto taitaa olla aika yksilöllistä, enkä tiedä kuinka sitä voisi tehostaa.
Nokkosvasta mukaan saunaan?? :whistle:
Tupakka ainakin heikentää sitä mutta siitä ei sitten nyt kyse, varmaan kaikki joka ylipäätään verenkiertoa tehostaa vaikuttanee ainakin vähän tuohonkin, urheilu.

Olisikohan sukupuolella väliä siihen ettei raskaus tullut mieleenkään? :laugh:
Tuo laihtuminenkin voi hyvinkin vaikuttaa?

Yhteistyössä