V
voi ei
Vieras
Kirjoittelin tuossa aiemmin kun autoni hyytyi työmatkalla. Googlettelin ja vahingossa löysin netistä lausahduksen, jonka mukaan huohottimen jäätyminen aiheuttaisi juuri kyseisen kaltaiset ongelmat. Paha vaan, että enempää fiksua tietoa en sitten enää löytänytkään. Eli jos siis oletetaan että mun autossa on tuo huohotin jäässä, niin mitä mä nyt sitten teen? Voiko sitä itse korjata vai pitääkö mennä korjaamolle? Tuleekohan iso lasku.. ts. onkohan tuon auton moottori ihan kokonaan rikki vai selvisinkö vielä säikähdyksellä?
Huohottimen jäätymisestä kuulema seuraa se, että auto nykii ja tehot häviää, sitten se tunkee vähän öljyä jostain ja hirttää kaasun kiinni.. lopuksi laukeaa koko kone. En tiedä ehdinko mä sammuttaa auton moottorin ennenkuin se leikkasi kiinni? Mistä sen tietää?
Joo, mä oon todella onneton autojen kanssa.. ja ainoa aikuinen tässä talossa.
Huohottimen jäätymisestä kuulema seuraa se, että auto nykii ja tehot häviää, sitten se tunkee vähän öljyä jostain ja hirttää kaasun kiinni.. lopuksi laukeaa koko kone. En tiedä ehdinko mä sammuttaa auton moottorin ennenkuin se leikkasi kiinni? Mistä sen tietää?
Joo, mä oon todella onneton autojen kanssa.. ja ainoa aikuinen tässä talossa.