Ja minähän en lähde tyhjentämään mitään paska saavia se on varma se!!!!

Jumalauta sentään.. |O Mökillä on vanha kunnon puuvessa mistä paskannetaan reijän kautta alla olevaan saaviin..Nyt nuo muut pirut luulevat mun ja yhden toisen tyypin roudaavan sen paskaa ja kusta täynnä olevan saavin tyhjennettäväks johonkin jorpakkoon jussina.. :headwall: Ei kuulemma oo kamalaa kun laittaa siihen päälle sammalta ja pyykkipinnan nenään.. :eek: :eek:
 
mä jouduin kaverin kans tyhjentään asuntovaunun vessan säiliön festari-reissun jälkeen.Kaikille oltiin sata kertaa sanottu et sinne ei sit paskota vaan pissalla saa käydä jos vaikka kesken unien tulee hätä eikä jaksa ulos lähtee.Juu, oli mahtavaa siinä viiden ryypätyn päivän jälkeen megadarrassa tärisevin käsin kantaa säiliöö joka täynnä kusta ja päällä jonkun ripuli-krapula-paskat!!!Ja eikös kaverin ote lipee niin että koko höskä mun jaloille...ei ehtiny ku pään kääntään nii johan oksutti!
 
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
:xmas: sammalta kehiin vaan pintsuli B)
Eeei,eeeii vain mun kuolleen ruumiini yli ja sanoinkin jo painavan sanan asiasta puhelimessa.. :kieh:
paree se on tyhjentää, ettei tornin huippu hivuttaudu anukseen asti :xmas:

nimenomaan!
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: sitä on pakko myös pöyhiä välillä.... juuri samanmoisesta syystä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:
Voin kokemuksesta kertoa että se painaa ihan hitosti, ja varo ettet kaadu sitä roudatessa :-/
Talvella se olis suht paljo helpompaa kun on koko kakku jäässä!
Oliskin sitten kirjaimellisesti paskaa niskassa. :LOL: :LOL:
Mä arvasin et tää menee läpän heitoks. |O
Äläs nyt. :hug: Muistelet sitten tätä ketjua, nii paskasaavin roudaaminen menee hymyssä suin. :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:
Voin kokemuksesta kertoa että se painaa ihan hitosti, ja varo ettet kaadu sitä roudatessa :-/
Talvella se olis suht paljo helpompaa kun on koko kakku jäässä!
Oliskin sitten kirjaimellisesti paskaa niskassa. :LOL: :LOL:
Mä arvasin et tää menee läpän heitoks. |O
Äläs nyt. :hug: Muistelet sitten tätä ketjua, nii paskasaavin roudaaminen menee hymyssä suin. :saint:
hymy hyytyis mullaki jos paskasaavi olis kintuilla :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:
Voin kokemuksesta kertoa että se painaa ihan hitosti, ja varo ettet kaadu sitä roudatessa :-/
Talvella se olis suht paljo helpompaa kun on koko kakku jäässä!
Oliskin sitten kirjaimellisesti paskaa niskassa. :LOL: :LOL:
Mä arvasin et tää menee läpän heitoks. |O
Äläs nyt. :hug: Muistelet sitten tätä ketjua, nii paskasaavin roudaaminen menee hymyssä suin. :saint:
hymy hyytyis mullaki jos paskasaavi olis kintuilla :xmas:
Niin ja lohduttivat vielä et ei se nyt taida olla kuin puolillaan.. :headwall: Kaikkee ne kuvittelee mun tekevän.. |O

 

Yhteistyössä