Ja miks mun pitää täällä olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kutku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kutku

Aktiivinen jäsen
01.01.2005
3 145
0
36
Onko ihminen näin tyhmä oikeesti.
"Vauva" kun on nukkunut jo varmaan neljä yötä hyvin, siis 1v2kk ikänen heräämättä paitsi tänään olis halunnu jo 5.20 nousta. Niin heti muka mun pitää istua täällä illat ja heti se vauvakuume iskee. :o

Onneksi lauantaina lähetään reissuun netittömiin maisemiin. Heissulivei ja lämmintä kesää!!!! Sekä hyvää yötä, Posio vaikenee... mutta vain hetkeksi... Eiku siis juu... :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Siellä reissussa on sitten hyvä hoidella sitä vauvakuumetta...sillä siihenhän ei ole kuin yksi lääke. Hauskaa reissua!!

Niin, pitäs vaan eka tietää, että onko leikkaukseen lähtö käden kanssa. Ei tosin iso homma, jos on hermopinne mitä epäilevät. Kysiin lähti tänään lähete... :/

Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
"Vauva" kun on nukkunut jo varmaan neljä yötä hyvin, siis 1v2kk ikänen heräämättä paitsi tänään olis halunnu jo 5.20 nousta. Niin heti muka mun pitää istua täällä illat ja heti se vauvakuume iskee. :o

Onneksi lauantaina lähetään reissuun netittömiin maisemiin. Heissulivei ja lämmintä kesää!!!! Sekä hyvää yötä, Posio vaikenee... mutta vain hetkeksi... Eiku siis juu... :saint:

ootko oikeesti posiolla? vai olikos tuo suuren seikkailun muistojatuo lausahdus?

Alkuperäinen kirjoittaja Tiinukka:

ootko oikeesti posiolla? vai olikos tuo suuren seikkailun muistojatuo lausahdus?

Ihan vaan lauseena tuli mieleen. Mut oon kotosin Posion naapurikunnasta =)

Alkuperäinen kirjoittaja Tiinukka:

Ihan vaan lauseena tuli mieleen. Mut oon kotosin Posion naapurikunnasta =)

niin mä vähän mietinki että olet aikas läheltä.. :)

Minä kyllä muistan, ku nikit oli niin samanlaiset ja johan sitä melkeen naapurin muistaa. Vaik meillä on nykysin kotipaikalle 400km matkaa. Mutta sinne pitäs suunnistaa tuossa lauantaina :wave:

Ja noista pojista kans mietin, kun muistelin sulla olevan neljä poikaa niinku profiilissa lukee.

Minä kyllä muistan, ku nikit oli niin samanlaiset ja johan sitä melkeen naapurin muistaa. Vaik meillä on nykysin kotipaikalle 400km matkaa. Mutta sinne pitäs suunnistaa tuossa lauantaina :wave:

Ja noista pojista kans mietin, kun muistelin sulla olevan neljä poikaa niinku profiilissa lukee.

jep jep. täältä päin ei paljon muita kirjoittelekkaan. tai eivät ainakaan tunnusta.

Ehkeivät uskalla sanoa mitään, ku on niin pienonen paikka, ettei tunnisteta ;)

Mut nyt mun on pakko lähtee tutimaan ku eilenkin meni niin myöhään ja väsyttää ihan kauheesti. Kirjotusvirheitä saa paikkailla koko ajan.

Mut oli kiva löytää sut taas :D :wave: Hyvää yötä!!!

Ehkeivät uskalla sanoa mitään, ku on niin pienonen paikka, ettei tunnisteta ;)

Mut nyt mun on pakko lähtee tutimaan ku eilenkin meni niin myöhään ja väsyttää ihan kauheesti. Kirjotusvirheitä saa paikkailla koko ajan.

Mut oli kiva löytää sut taas :D :wave: Hyvää yötä!!!

öitä öitä. ja tervetuloa tänne päin. :)

Yhteistyössä